Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde arrangement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk,

jeg er i lære som internsælger og skal snart igang med at skrive min fagprøve. Jeg har speciale i værktøj og har derfor besluttet at skrive om svejsere.. Jeg skal lave noget salgsfremmende matériale og har i den forbindelse tænkt på måske at lave en demodag samt sende nogle tilbud ud pr brev. Men vil høre om i har nogle forslag til hvad man ellers kunne gøre som måske er en smule anderledes og spændende for kunderne ?

På forhånd tak

Mvh Branislav

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:17

Min umiddelbare tanke er, at du kan køre på noget med en svejsetråd (med mindre det er gas-svajsere, du arbejder med)

Der er flere spændende sproglige udtryk, som bruger tråd:

Den røde tråd (farv en svejsetråd rød og send den med dit salgsbrev).
Tab ikke tråden...
Spil noget tråd (guitarrock)

Hvis du har lidt budget kunne du lave en konkurrence, hvor man kan vinde en skitur under overskriften "Svejs dig til Schweitz".

mvh Hans

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 14:29

Ja det jo lige med at høre dem ad, om de kunne tæne sig at støtte op omkring arrangementet økonomisk ..

Men super fed idee at lege en smule med ordene ..

Tak for det :)

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 20:20

Er med Hans!

Sendte til sidste reception en invitation med "sæt kryds i kalenderen" påklisteret en kuglepen. Naturligvis med logo. Om det var netop derfor, at der kom 4 gange så mange som "normalt" i branchen er naturligvis ikke til at sige Smile Men det er old news, at man kommer langt med humor!

De bedste hilsner

Lotte A

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 21:51

Hej Lottte,

først mange tak for din tilbagemelding .. Det lyder som en skide god ide ..

Men det noget af mit spørgsmål gik på var om jeg skulle lave en demo dag eller om i har andre forslag til hvordan man på en anderledes måde kunne levere et budskab til kunden .. Altså udflugt eller noget i den stil ?

Mvh Branislav Z

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)