Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML CODER SØGES!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en HTML coder. jeg har viet mit liv til computer verdenen men er først lige kommet med på HTML. det ser nemt ud for andre.

men tro mig det er ikke nemt. kender et par stykker der kan HTML, men de siger de googler det. jeg har brugt 1 uge på at google nu men kan ikke finde en der kan kode for mig/med mig.

Jeg spiller css(counterstrike source) har købt en server og vil have MOTD.txt filen / en start side når man joiner en server. det skal se total godt ud.

ps hvis du kan kode en usynlig media player ind med noget musik " hvilket det kan vi snakke om " som automatisk afspiller sangen..

tusind tak - Kasper

mail ramkasper@hotmail.com plz reply

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er 99.9% sikker på at du har forvildet dig ind på et forkert forum.

Det her er et forum for iværksættere, ikke et HTML/Counterstrike support forum. Mht. HTML kan jeg henvise til HTML.dk og eksperten.dk ... mht dit computer spil syntes jeg du skal ringe og høre producenten, der må være noget support med når du køber sådan et spil.

/ Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:56

Hej Kasper

Jeg har frontend coders siddende med ekspertise indenfor HTML, AJAX og JavaScript. Hvis du sender mig lidt mere info, vil jeg gerne give dig et tilbud på opgaven.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:35

Mikkel Mikjær Christensen:
Det her er et forum for iværksættere, ikke et HTML/Counterstrike support forum.

Mikkel Mikkel Mikkel...manden har et legitimt spørgsmål og hvis han skal have noget html kodet til Counterstrike så er der vel ikke noget galt i at skrive det her? Han skal jo have "en start side når man joiner en server. det skal se total godt ud."... hvad det så betyder aner jeg ikke.

Anyway, Nicolai kan sikkert hjælpe dig...

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:55
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)