Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en "linkbytte" kategori for specifik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Nu kan man jo se at der er mange af os der arbejder med diverse opgaver ifb hjemmesider.

Vil det være for specifikt at oprette en linkbytte sektion, hvor man kunne .... drumroll..... bytte links med andre webmastere?

Evt en linkbytte børs, i stil med de to andre børser der er lavet

Jeg kender ikke nogle seriøse andre forums i DK hvor man kan dette.
Amino's befolkning er jo et seriøst og troværdigt folkefærd, så den er lidt i klaskehøjde

Er lidt i tvivl om der måske er for speicifikt og for langt væk fra Amino's kerneværdier - derfor spørger jeg jer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:34

Hej Kristoffer

Jeg har ingen problemer med den slags, men det er nok smart at gøre det i et lukket forum.
Sig til hvis jeg skal oprette en Gruppe til dig.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:42

Jeg ser lige om der er opbakning til ideen hos andre medlemmer, så vender jeg tilbage i emnet
En lukket gruppe lyder som en god ide.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 05:51

Hej Kristoffer

Jeg har haft en plan om at lave et text bannerbyt men jeg har ikke fundet det rigtige software til at gøre dette. Men problemer med mange af disse gratis bannerbyt service som vi har i danmark at brugerne ikke overholder reglerne. Mange af site kræver at det er top banner men hvis man nogle gange klikker på et af linkne så finder man ikke noget banner eller banner liger i bunden af siden og så bliver vi andre snydt.

Er det for al lave engratis google adsense eller ? er det for link optimering eller reklame ?

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)