MSSQL Standard Edition processorlicens koster for en hostingvirksomhed på den anden side af 1500 kr. pr. måned i indkøbspris, så du finder den ikke inkluderet i servere til under den pris. Ofte er MSSQL Express Edition eller Workgroup Edition tilstrækkeligt.
Jeg er helt enig med dig Sune, men der blev sagt SQL Server er med i prisen, det var derfor jeg spurte jeg da det næsten lød for godt til at være sandt :-)
Den gratis version ganske god, men den understøtter ikke advanced features som f.eks DB Mail.
Den gratis version ganske god, men den understøtter ikke advanced features som f.eks DB Mail.
DB Mail er mig bekendt inkluderet i Workgroup Edition, så du behøver ikke helt op og betale for en Standard Edition. Workgroup koster ca. 1/4 del af prisen så hvis det er den eneste begrænsning der holder dig tilbage så vil det være værd at overveje. Der ud over hvis 2005 ikke er et nødvendigt krav, så har Microsoft indført en ny version i MSSQL 2008 kaldet Web Edition som et billigt alternativ ala deres Web Edition af Windows Server, den understøtter også DB mail og koster endnu mindre end Workgroup.
Gerne forskellige prisklasser. Helst midrange. 100-300 månedligt. medmindre andre er for kanone
Vi har flere gange brugt Dandomain og de er ret komptente, du kan læse mere på www.dandomain.dk, og ja de har .net hosting med SQL Server for kr 200 - 300...
Gerne forskellige prisklasser. Helst midrange. 100-300 månedligt. medmindre andre er for kanone
Vi har flere gange brugt Dandomain og de er ret komptente, du kan læse mere på www.dandomain.dk, og ja de har .net hosting med SQL Server for kr 200 - 300...
Hvordan er deres hastighed ? Det lyder til at Dandomain godt kunne være noget jeg kunne bruge.
Har du evt. sites som kører på dandomain som jeg kan kigge på og checke hastigheden?