Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.NET 2.0 hosting i Danmark

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jon Hauge - Relation House:

Hostingcentret ligger i Tyskland og har 6 redundante internet forbindelser hvoraf de to går direkte til Danmark og Sverige.

Jeg synes ellers der stod udtrykkeligt i første indlæg at serveren skulle stå i danmark :-)

Vi har i øvrigt fine erfaringer med virtualisering af Windows, så jeg synes ikke der er nogen grund til generelt at afskrive en virtuel server fordi man skal køre Windows. Hvor vidt det kører godt afhænger til dels af den hardware det virtualiseres på, hvilken virtualiseringssoftware der anvendes samt hvor meget andet der kører på serveren i forhold til dens kapacitet.

Peter Skouhus:

Er det Microsoft SQL Server 2005 Standard Edition?

MSSQL Standard Edition processorlicens koster for en hostingvirksomhed på den anden side af 1500 kr. pr. måned i indkøbspris, så du finder den ikke inkluderet i servere til under den pris. Ofte er MSSQL Express Edition eller Workgroup Edition tilstrækkeligt.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:48

En MS SQL 2005 koster 550kr/mdr. 100gb blandet trafik koster 500kr.

Nærmere beskrivelser af vores datacenter må vente til vores nye hjemmeside er oppe at køre ... eller vi har en specifik ordreforespørgsel :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Fine indlæg folkens. God diskution.

Serveren SKAl stå i Danmark af søgemaskine årsager. + at det som regel er hurtigere. Kan ikke tale for tyske servere, men har haft sites over atlanten. og det er skod langsomt.

Jeg har intet imod en virtuel web server MEN... Jeg har meget imod en virtuel SQL Server. Det mener jeg simpelthen ikke at softwaret er godt nok til at håndtere endnu. Desværre.

Løsninger på over 500 kr. pr. måned kan jeg desværre ikke kigge videre på, af budgetmæssige årsager. Måske en gang i fremtiden.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 13:22

Relation House tilbyder

• Virtuel Windows 2003 server
  • 2 gb ram,
  • 40 GB Harddisk
  • SQL server licens
  • remote desktop adgang
  • 1 tb trafik pr måned

for 9.000,- for 12 måneder

---

Det er Work Group Edition

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 13:27

Men hvorfor vælger du ikke bare et webhotel? Ofte er det helt unødvendigt med en dedikeret server.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53

Christian Reupke:

Men hvorfor vælger du ikke bare et webhotel? Ofte er det helt unødvendigt med en dedikeret server.

Jeg synes ikke at jeg har nævnt en dedikeret server :)
Jeg vil bare gerne have hosting til mit asp.net 2.0 site som kører på en mssql database. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:01

Mikkel Mikjær Christensen:

Det kan absolut _ikke_ anbefales at køre Windows virtuelt. Det har på alle de installationer jeg har set kørt elendigt.

Det er da noget underligt at skrive - vi har flere applikationer afviklet på virtuel windows og det spiller bare ..

Det holder ihvertfald ikke...

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 14:17

En virtuel server har som regel en bedre performance end et webhotel og giver den samme fleksibilitet som en rigtig fysisk server.

På en Virtuel server har du mulighed for at køre alle former for applikationer herunder .NET 2.0

Jeg plejer at anbefale virtuelle servere som en mellemløsning. Hvis performance er det vigtigste - så skal man selvfølgelig køre på fysisk hardware. Og hvis man absolut ikke har brug for andet end et simpelt webhotel - så skal man bare vælge det.

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 19:13

Doh!, fejl

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Aalborg