Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mitchell@Martin Møbler Feedback?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne lige høre lidt meninger om designet og generelt syn på hjemmesiden?

Tak på forhånd

WWW.MM-Moebler.dk

Dit nye online møbelhus

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:23

Lige lidt lige fra hoften:

Der mangler de almindelige oplysninger, som forretingsadresse, cvr-nummer osv. Iflg PBS skal det fremgå synligt i hvert fald på forsiden, men helst på alle sider. Så jeg ville lige checke reglerne for Dankort-betaling, og sikre, at I følger dem.

Mht. beskrivelser: I bør gøre mere ud af teksterne - jeg var forbi 10-15 produkter, og de var næsten alle beskrevet som 'smarte' - kan det ikke varieres lidt. Til gengæld mangler der mål på næsten alle ting. Hvis jeg skulle købe møbler på nettet vil jeg som minimum kende højde, længde og bredde. Lidt om materialerne var nok også en god ide, jeg ville ikke umiddelbart købe en 'smart stol'.

Mht. billeder: Under spiseborde viser I billeder af borde med stole, hvilket kunne få kunderne til at tro, at stolene er med - jeg er i hvert fald i tvivl.

Der er en del stave-/slåfejl rundt omkring. Det opstår alle steder, men her var der relativt mange, og det virker lidt sjusket, så prøv at finde en, der kan læse korrektur for jer.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:53

Hej

Det lyder lidt barsk, men det er noget sjusk i har gang i.

1. hvordan med levering? 

2. hvad med mål på møblerne?

Det er to vigtige ting, som også et eller andet sted viser at i overhovedet ikke er gearet til at drive denne type virksomhed. Når man handler med møbler, så er logistik, fragt og volumen noget der nærmest skal ligge på ryggraden. Det tyder på et dropshipping arrangement, - og det kan i åbenbart slet ikke styre. Det fremgår af handelsbetingelserne, - der er nemlig ikke noget der hedder - "at vi dækker rimelige omkostninger ved returneringer pga. reklamation" - købeloven bestemmer helt specifikt   "Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen" . Det er jer som forretning, ikke leverandøren, der står som garant for at købelovens bestemmelser bliver overholdt, og det er jer der skal sørge for (og betale for) at sofaen bliver hentet på fjerde sal hvis kunden klager. Det tvivler jeg på at i overhovedet har tænkt på, - for havde i det ville leveringsdetaljerne have været på plads på siden fra dag 1, tillige med de korrekte reklamationsbetingelser. Jeg gætter på at i er ret unge, så der kommer masser af nye projekter til jer senere, men møbelhandlerkarrieren bliver kort.

At synes man har gjort det godt, ved at smække et billede på størrelse med et frimærke op af en sofa til 19.995 uden hverken mål eller materialebeskrivelse, overgår min forstand. At man så ligefrem lægger navn og cvrnummer til Confused

Ellers synes jeg da siden er pæn, men meget standard basic e-shop og så kan det synes lidt til grin at dette iflg. jeres oplysninger kun er første step i en stor koncernstrategi. Så lidt mindre koncernambition og lidt mere umage med projekter inden lancering vil klæde jer.

Men alligevel får i en venlig hilsen fra Michael

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:57

Super, stof til eftertanke, det er helt sikkert noget vi vil se nærmere på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06

Jeg vil give de andre ret. Og hvis I virkelig vil sælge møbler på nettet, skal der langt flere detaljer til om hvert enkelt møbel + billedet, man kan forstørre, skal blive langt større. Den anden dag kiggede jeg efter cykler på nettet, og der får man da for det meste et ordentligt billede op, så man kan se det, man måske har tænkt sig at købe.

Siden er fyldt med slå- og stavefejl, og der mangler en rød tråd. Få en tekst-mand på. Jeg kan anbefale kjers.com, som også er en meget aktiv Amino.

Det, I skal overleve på, er service, service, service. I har forhåbentlig ikke de store udgifter, som en ordinær møbelforretning har, så derfor skal I bruge kræfterne på at sælge møblerne lidt billigere end man kan få dem til i den fysiske butik, og så skal I yde en virkelig god service!

Et link til producenten ville også være positiv. I skal tænke på, at mange stadig er lidt bange for at købe over nettet, og hvis man føler sig det mindste i tvivl mht ejerens ambitioner og tanker bag projektet, handler man et andet sted. I skal skille jer ud og få folk til at handle hos jer. Det gør I kun ved at være bedre end de andre. Jeg tror ikke selv, jeg kunne finde på at købe møbler på nettet, i hvert fald ikke stole og lignende – man skal da lige prøve-sidde først. Overbevis mig om, at jeg tager fejl!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)