Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et godt søgeordsværktøj?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Er der nogle der har et smart system eller en smart måde hvorpå man kan holde øje med sine placeringer i google søgning??

det virker ulogisk hvis man skal søge selv efter et bestemt søgeord, og så bladre igennem til man finder den rigtige side... hehe

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:53

Googles eget webmasterværktøj er et gratis værktøj, som bl.a. viser placeringen i Google for de hyppigste forespørgsler. Ellers findes der en række ikke-gratis værktøjer som for eksempel iBusinessPromotor (IBP) som også kan hjælpe dig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:00

Herovre i din anden tråd kom Anders Saugstrup med et rigtig godt bud på et program.

Men du skal være opmærksom på, at Google ikke bryder sig om den slags programmer, der tjekker automatisk. (De bruger serverressourcer hos Google). Derfor ændrer de konstant småting for at genere disse programmer - og værre endnu, så kan du risikere at skulle indtaste en captcha ved hver eneste manuelle søgning også, hvis du har for mange forespørgsler fra din egen computer indenfor kort tid.

Så brug de programmer med måde.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 13:23

Hej Klaus

Det findes der flere programmer til. Jeg har selv, i et års tid, brugt WebCEO sammen med omkring 10 sites, og det har jeg generelt været rigtig godt tilfreds med.

Se evt. skærmbilleder her: http://www.webceo.com/screenshots/checker/index.htm

Hvis du vælger at købe dette, så sig lige til, så har jeg lidt tips og tricks Smile

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:34

tak for alle de gode svar. vil nu prøve at lege lidt med de forskellige programmer....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)