Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Wordpress Remix theme?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj på en søndag

Jeg kigger meget interesseret omkring mig i forbindelse med at få realiseret mit kommende site webanalytiker.dk. Jeg har i den forbindelse kigget på .NetNuke, Joomla og nu også wordpress. Ifm. wordpress er det specielt themet Remix jeg har kig på da det er stor fleksibilitet.

Det koster lidt at købe Remix (jaja, 75$ men som fritidsprojekt uden tanke om indtægter prøver jeg at holde omkostningerne helt nede), og håber derfor at kunne få lidt feedback omkring erfaring med at arbejde med og bruge Remix.

- Er du stødt på mangler eller problemer?

- Er det simpelt at gå til, eller bør man være programmør for at lave et site med dette?

For nysgerrige kan man se mere om Wordpress Remix på http://www.wpremix.com/

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:43

75$ er småpenge, især for alt det du får for det. Jeg har længe været hooked på at bruge remix, men har ikke prøvet det endnu, dog har jeg erfaring med et andre produkt fra ejeren bag wpremix.

Det er simpelt at gå til, så længe man læser brugervejledningen. Ellers er du velkommen til at spørge om hjælp her.

Joomla er osse et godt og brugbart CMS til mange formål. Må man spørge hvad din side skal indholde?

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:44

DOH! Jeg sku jo bare ha´ læst din signatur med forklaring om siden Big Smile

Tilføj mig på Twitter

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 19:52

Hehe, der står lidt af det, ja. Men jeg udbreder gerne mere info om det da jeg tror det kan være meget relevant for mange herinde.

Det er et informationssite om tracking med hovedformål at udbrede kendskab til dette og få flere til at se lyset. For hvilket lys :-) Udover beskrivelse af tracking udbytte, systemer osv, så vil jeg også omtale AB tests og analyser.

Danmark er ganske godt med når vi snakker om tracking, bl.a. med danske Netminers, og jeg vil derfor også have et forum/debat på sitet så der kan komme større dialog og debat omkring emnet i DK. Min egen blog skal selvfølgelig også indgå, og jeg kickstarter den nok med en serie af gode råd og tricks til Google Analytics.

Det er derfor ikke blot et fladt site hvor jeg er ligeglad med struktur, indhold og ikke mindst URL og links (jeg vil kunne analysere sitet på kryds og tværs, da jeg vil bruge sitet som case for mit eksempel).

Og sidste ting er at jeg er nok så avanceret web analytiker og talnørd, men når det kommer til CMS, så er mine erfaringer begrænsede. Jeg vil hellere fokusere på at lave bedst muligt indhold så derfor skal systemet helst være ret let at gå til :-)

Er der mon nogle som har haft hands on WP Remix?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 18:28

Jeg har nu brugt en del timer i selskab med WP Remix, og det er med blandede følelser. Som sådan kommer man hurtigt af sted og i gang, men ikke alle templates er lige lette at arbejde i. Pludselig står siden helt forkert hvis man får lavet en for lang tekst.

For folk der ikke er så vant til at kode (hvilket jeg dog heller ikke selv er) så kræver temaet en del læren. En "Featured" tekst som er fast element i den ene sidebar skal fx justeres direkte i php koden, som ikke er tilgængelig i wp overfladen.

Så jeg vil ikke anbefale folk der let vil lave en pæn hjemmeside at gå i gang med dette tema, for der er simpelthen for mange udfordringer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)