Halløj på en søndag Jeg kigger meget interesseret omkring mig i forbindelse med at få realiseret mit kommende site webanalytiker.dk. Jeg har i den forbindelse kigget på .NetNuke, Joomla og nu også wordpress. Ifm. wordpress er det specielt themet Remix jeg har kig på da det er stor fleksibilitet. Det koster lidt at købe Remix (jaja, 75$ men som fritidsprojekt uden tanke om indtægter prøver jeg at holde omkostningerne helt nede), og håber derfor at kunne få lidt feedback omkring erfaring med at arbejde med og bruge Remix. - Er du stødt på mangler eller problemer? - Er det simpelt at gå til, eller bør man være programmør for at lave et site med dette? For nysgerrige kan man se mere om Wordpress Remix på http://www.wpremix.com/ Hilsen Jacob |
75$ er småpenge, især for alt det du får for det. Jeg har længe været hooked på at bruge remix, men har ikke prøvet det endnu, dog har jeg erfaring med et andre produkt fra ejeren bag wpremix.
Det er simpelt at gå til, så længe man læser brugervejledningen. Ellers er du velkommen til at spørge om hjælp her.
Joomla er osse et godt og brugbart CMS til mange formål. Må man spørge hvad din side skal indholde?