Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken laserprinter fra Dell kan bedst betale sig med mit behov?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kommer i fremtiden til at benytte mange udskrivninger af A4, både i sort/hvid og i farve.

Min formodning er omkring 500 udskrivninger om måneden (ca. 25-50 stk udskrivninger af gangen) til at starte med som vil stige i længden stille og roligt.

 

Jeg har kigget her:
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/colorlaser?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd


Jeg synes at det er svært at sammenligne deres produkter, de lyder alle fornuftige.

Det er min primære løsning i et fremtidigt projekt, hvor jeg vil trykke sangblade på A4, der foldes på midten, og jo flere kunder jeg får, jo flere udskrivninger kommer der. Er der en der kan hjælpe med at finde den bedste løsning til mit forbrug, eller afgrænse mine valg?

 

Krav, jeg helst gerne så opfyldt:

- Mest økonomiske løsning (pris pr. side).

- Mulighed for at printe ud på begge sider af papiret.

 

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Apprentice


Jeg har selv en 3110'er som jeg er rigtig glad for, den er perfekt til mit forbrug, som ligger omkring det du nævner der. Jeg har dog ikke købt dupleks modulet til den, men tror jeg at jeg snupper med næste gang jeg bestiller tonere til den.

Kvaliteten er i top og synes den er økonomisk og nem at arbejde med.

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rasmus


Det lyder jo rigtig godt.

Hvordan er farvekvaliteten på sådan en, hvis man sammenligner den med en almindelig inkjet printer - nu når jeg ikke har haft en laserprinter før.

Samt har jeg tænkt på at hvis jeg nu laver brevpapir til mig selv med den, eksempelvis trykker 100 ark, sådan at jeg bare kan smide arkene ind så alt kommer ud med mit brevpapir, og jeg skal printe eksempelvis 1 faktura. Er det så økonomisk billigere at printe den faktura ud på en HP inkject printer jeg har, fremfor at starte laserprinteren op, eller kan laserprinteren lige så godt benyttes når jeg har den, selvom det er til enkelt-print.


Jeg tror jeg vælger Dell i hvert fald, mest fordi de har en supportaftale jeg godt kan lide hvis den skulle gå i stykker af en årsag. 3110cn er også den jeg har kigget mest på.

Kan man formode at produktnavnene er kronologisk efter hvor gode/nye de er? Eks. er 3130cn og 5110cn de nyeste modeller og dermed længst om at udgå, eller er det forkert formodet?

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Apprentice

Jeg synes farve kvaliteten på den er rigtig god, har sammenlignet den med print fra selv helt nye modeller fra bl.a. Brother og der slår den det helt klart.Du vil opleve stort forskel hvis du kommer fra Inkjet.

Mht. til bravpapir kan du vælge både at printe en stak og bruge dem eller printe det hele på i 1 omgang. Fordelen ved laser er du kan printe ovenpå hinanden uden det laver streget som Inkjet godt kan. Du kan sagtens printe enkelte ark, den er hurtigt klar og skal bare lige varme op jo..

Kender ikke så meget til deres andre produkter og dermed navnene, men går jeg da ud fra :).

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus


Mange tak for din hjælp. Jeg tror snart jeg hopper på den model fra Dell så ;-)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)