De er ved at starte noget op i syd jylland, så hvorfor ikke her på fyn. Er der nogel aminoer der kunne tænke sig at mødes en gang imellem, så vi kan udveksle erfaringer mv. Vi kan jo alle kun få noget ud af det. Skulle der også være nogle fra andre steder er de jo selvfølgelig også velkommen. |
Netværk på Fyn
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hej begge Hvis I er interesseret, så giv mig lige et kald eller skriv på mailen, for vi er ved at bygge et netværk op med to afdelinger - et i København og et i Odense (på Fyn). Prøv at se her (www.merkurnet.dk), og som I kan se, så har vi lavet netværket gratis frem til 1. august. Og nej, det er ikke noget med, at I så har bundet jer, når vi når dertil ;-) Men jeg har hjemme i Odense, og derfor kunne vi godt tænke os at begynde noget op der. Jeg har snakket med et par caféer, hvor vi kan mødes, jeg har snakket med en, der vil komme og lave noget speednetworking, hvis det har interesse, og jeg er ved at arrangere et vinforedrag. Altsammen gratis. Så prøv at klik ind og se, om ikke det kunne have interesse - der er nemlig stort set INTET på Fyn. Med de venligste hilsener Søren Kristensen |
Hej Søren Tak for budet, jeg er med på en kigger, men når det er sagt, så lyder det lidt dyrt efter 1. august, jeg/vi (amino netværket) kan jo bare mødes det koster jo ikke noget. Jeg ved godt at der ikke er div. foredrag med, men er der garanti for at det er noget vi kan bruge - nej vel. Men det er et godt initiativ, der mangler noget der ikke er offentligt støttet. Jeg håber stadig på at der er flere aminoer fra fyn der melder sig under vores fældes fane, så vi kan få noget op at stå. |
Det lyder så absolut spændende med et fynsk netværk, og ja, du har desværre ret i at der ikke sker så meget her på øen, men jeg vil gerne deltage i et sådant netværk. Med venlig hilsen jens |
Der må da være flere end 3 på fyn, der kunne tænke sig at gå med i et netværk, hvor vi kunne udveksle erfaringer, gode som dårlige samt give hinanden lidt med- og modspil. Jeg vil gerne være tovholde til at starte med, MEN det kræver der kommer flere med, for vi er "kun" 3 pt. Det mener jeg er lige lidt nok. Alle dem der godt kunne tænke sig at være med, kan smide en mail på: post@boje-byg.dk Så må vi jo finde ud af noget, hvis vi er nok (5-10 ville jeg mene var et minimum). |
Flemmings Amino-profil (Juliussen) |
Hej Claus. Det var os (Merkurnet), som i samarbejde med Flemming Juliussen afholdt speednetworking i Odense her for nylig, så vi har allerede god kontakt til ham. Men tak for tippet, for Flemming er jo en alletiders og hjælpsom person at have med i sit netværk. Mange hilsner Marianne MerkurNet, Erhvervsnetværk www.merkurnet.dk |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)