Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fredericia, Kolding, Vejle: Kender du et undervisningslokale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at få brug for et undervisningslokale ca. 25 dage om året i Fredericia, Kolding, Vejle eller evt. Middelfart til Diplomkurset for Bogholdere med kursusstart i august 2009. Det skal ligge centralt (af hensyn til kursister, som kommer med tog), så vandrerhjemmene i de nævnte byer duer ikke, selvom flere af vandrerhjemmene ville være velegnede, hvis de lå lidt nærmere DSB. Der er tale om ca. 10 kursister, som skal arbejde med PC-ere (som vi evt. selv medbringer), hver skal have rimelig god plads omkring sig. Og siden prisen gerne skulle kunne matche vores gode tilbud i København, skal det ikke koste det blå ned fra himlen.

Kender du en virksomhed, som har et godt mødelokale, de bruger alt for lidt? Eller har du selv et? Så lad mig endelig høre fra dig.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:23

Hejsa.

Jeg ville kontakte AOF i Vejle.

Det ligger 5 - 10 minutters gang fra vejle banegaård og har de lokaler samt pc du skal bruge.

jeg kender dem ikke så godt, men de plejer at være til at snakke med.

Held og lykke

Vulf

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:15

Hej Vulf

Det er et godt forslag. Og det fik mig til at tænke anderledes, så nu kan jeg undersøge aftenskoler (hvor Vejle klart er en mulighed) og også kontorhoteller i området. Tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)