Vil starte med de spørgsmål du ellers ville stille... Vi er en meget ny virksomhed inden for luftfotoA som vil udnytte de nyeste muligheder der er i dag. der er i dag ingen fastansatte. Virksomheden består af min storebror & lillebror som har hver deres job ved siden af. Vi er under opstart og holder alle udgifter nede. Jeg selv har også et godt job men brænder for dette projekt og har brugt de sidste to år på udviklingen (markeds udersøgelse, indhente kapital m.m). Hvad går det ud på, hvad er målgruppen..? Vi er en virksomhed som satser på det "nye" medie som 82 % har adgang til, Internettet, vi vil tilbyde vores målgruppe et skræddersyet view oppefra, det kan være en forlysttelspark, en virksomhed. Intrigation af goggle maps, men med en interaktiv fornemelse af hvor du er, og hvor du er på vej hen. Som nævnt i overskriften er vi klar til start. Men mangler en rigtig Amino med sjæl, som kan hjælpe med vores intrigation med video/foto til vores kunders hjemmesider. (Cases til at starte med) Måske skal vi have en server at afhandle det fra. Men det må du jo kunne vejlede os om. Løn m.m pt. er vi meget fattige men hvis det finder din Intr. og du har evner fider vi ud af en fordeling af overskudet.. Høre fra jer. Danny |
Hej Danny,
Hos 1902 laver vi meget flash arbejde, programmering, video streaming etc.
Såfremt i søger en software virksomhed til at realiserere jeres planer så kan jeg kontaktest på peter.skouhus@1902software.com.
Med venlig hilsen,
Peter Skouhus