Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at importere Gillette produkter fra Kina?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har planer om at starte en netbutik, hvor jeg gerne vil sælge barbergrej. Jeg har fundet en leverandør i Kina hvor jeg kan købe Gillette produkter hos, til gode priser. Jeg har fået et par vareprøver og kunne konstantere at det ikke er kopivare.

Jeg er dog ikke sikker på om det er lovligt at importere Gillette produkter fra Kina til DK, pga. af reglerne om parallelimport til EU. Derfor håber jeg at nogen kan svare på om der er regler på dette område og om det er lovligt eller ikke?

Hilsen

oggi2000

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kontakte Gillette, de kan helt sikkert svare på dit spørgsmål! Hvis de sige nej kan kan du ikke lovligt importere det!

Jeg synes det er ret intersandt at du kan sige det ikke er kopi produkter! Hvordan kan du konstantere det?

Desuden er vareprøven aldrig kopi produkt men altid orginalt! Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:22

Med de priser der er på skær til Gillette's skrabere, skulle du sgu hellere få lavet en kopi (så tæt på som er lovligt) og så sælge dem worldwide fra dit site. Der må næsten være garanti for at blive mangemillionær ;o)))

Alle jeg kender er pissed over at betale en bondegård for noget så simpelt og billigt.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 18. Aug 08
Skrevet kl. 22:45

Jeg har købt Gillette barberblade til mig selv fra Kina det sidste års tid og jeg kunne ikke se at det var en kopivare. Der er et nummer på alle bladene ligesom på dem jeg købte i de danske butikker. Der udover så har produkterne været igennem tolden i DK. Så jeg kan ikke se at det skulle være kopivare, men nu har jeg ingen erfaring med at handle med Kina, så det kan være at jeg tager fejl  Smile 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 23:03

oggi2000:

Jeg har købt Gillette barberblade til mig selv fra Kina det sidste års tid og jeg kunne ikke se at det var en kopivare. Der er et nummer på alle bladene ligesom på dem jeg købte i de danske butikker. Der udover så har produkterne været igennem tolden i DK. Så jeg kan ikke se at det skulle være kopivare, men nu har jeg ingen erfaring med at handle med Kina, så det kan være at jeg tager fejl  Smile 

Hej

Du kan være 100 % Sikker på at der er tale om kopier.  Uanset kopi eller ej er det ikke lovligt at importere mærkevare fra lande udenfor EU.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 18. Aug 08
Skrevet kl. 09:10

Mange til for det korte og præcise svar..

Mvh

Oggi

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:46
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)