Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promotion-Time??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er blevet kontaktet af ovennævnte firma, som ønsker at købe reklameplads på én af mine sider.

Kender I firmaet?? Kan man stole på dem? Jeg kan ikke finde ret mange oplysninger om dem.

Jeg sætter stor pris på jeres svar.

Dbh Marcus

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marcus,

Hvis du sørger for at sende dem en faktura med det samme med 8 dages betalingsfrist, så risikerer du højst at miste reklameplads i 8 dage. Du kan sige, at det er standard for nye annoncører på din side, at de skal betale indenfor de første dage i stedet for først at betale, når du har lagt spaltemillimeter til deres reklame gennem længere tid.

Sådan ville jeg i hvert fald gøre.

Og så en urelateret kommentar. Prøv at kigge på din computeraben-grafik i din signatur. Den er temmeligt gnidret og grim på min skærm (set med Firefox2).

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 22:42

Mange tak for svaret, Frank!

Ja, jeg skal helt klart have rettet banneret til Computeraben.

Dbh, Marcus

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Kender dem ikke, men deres robot har også mailet for Karen Olsen til mig, vedrørende nogle af de sider vi driver.

Efter en kort maildialog viste det sig hurtigt at det de tilbyder er nul og niks i forhold til værdien af sites.

Det er mindre en 14 dage siden vi mailede, og nu her til aften har jeg gudhjælpeme fået den samme mail igen....

---
Kære webmaster,

Som senior reklamerådgiver hos Promotion-Time, vil jeg gerne præsentere dig for nogle af vores kunder, som er interesserede i at reklamere på din hjemmeside ....

---

Om man nogensiden får pengene ved jeg ikke, men det de tilbyder er meget lidt i forhold til den trafik vi har på siderne så for os, var det totalt useriøst bud der blev lavet fra deres side.

Jeg vil ikke spilde mere tid på dem, og har i stedet brugt tiden på at skrive her.

Vi blev tilbudt 150$ årligt for at lave link på sider der samlet har +20 mio sidevisninger årligt... og de tal kendte hun.
Det betegner jeg som useriøst...

Mvh Rasmus

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Super svar, Rasmus

Jeg havde også lidt på fornemmelsen, at det ikke var så godt.

Dbh

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 20:02

Hej igen

Er der andre Aminoer derude, som har fået besøg af den mystiske robot, som vi omtaler ovenfor?

Jeg er virkelig blevet nysgerrig efter at vide, hvad det er for noget.

Dbh... :-)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja det har jeg også og i den mail jeg fik var der CC til 80 andre e-mails, hvoriblandt der var en del aminoer :-)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Skrevet kl. 21:24

Tja, man bør vel blive lidt skeptisk, når mailen sendes til så mange - men alligevel med en tekst, der virker som en personlig henvendelse al la "just for you".

Desuden er der intet tlf.-nr., ingen fysisk adresse, ingen nærmere beskrivelse af medarbejdere på siden osv.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 08:00

Hej Marcus

Jeg har også fået den men ikke gjort noget ved da jeg truede det var fusk da de kontaktede mig da det er en mindre side vi har. Hvorfor kontakter de ikke de store som dba osv.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:21

Hej

Jeg fik min idag, godt jeg tjekkede Amino før jeg gjorde noget.

Trisect Development

JCIT

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)