Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har min idé men kan det betale sig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle her inde.

Er du da helt sunshine jeg er glad for at kunne benytte dette forum.

Hvordan finder jeg ud af hvilken løsning der ville være det bedste for min idé?

Hvor meget kan man tjene ved en internetshop? Rettere sagt; er der penge i at starte en internetshop?

Mvh Tina

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:08

TinaEmma:

Hej alle her inde.

Er du da helt sunshine jeg er glad for at kunne benytte dette forum.

Hvordan finder jeg ud af hvilken løsning der ville være det bedste for min idé?

Hvor meget kan man tjene ved en internetshop? Rettere sagt; er der penge i at starte en internetshop?

Mvh Tina

om der er penge at tjene ? ja det kan der være, hvis du har den rigtige ide og gåpåmod :-)

Hvilken løsning, kommer jo an på hvad du vil sælge ??

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:45

Du bliver nok nødt til at præcisere lidt nærmere hvad du ønsker.

Der kan være mange penge i en webshop, men det kommer selvsagt an på, hvad du sælger, hvordan du sælger det, og hvad du er villig til at yde.

Hvis du har den rette idé, og har viljen til at føre den ud i livet samt er villig til at løbe en risiko, så er the sky is the limit en god sætning...

Mvh

Jakob

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:31

Hej Tina

"Er du da sunshine....." --> Den har jeg godt nok aldrig hørt før? Big Smile Jeg er også meget glad for Amino, som er en kilde til meget hjælp og feedback. Dog får du nok mest ud af dit indlæg hvis du fortæller lidt mere.

Hvad vil du sælge? Noget unikt og aldrig set før på det danske marked, som kan blive stort med det rette markedsførings-set up eller noget som findes tilsvarende, hvor du har konkurrenter du kan lurre af og gøre dig nogle tanker omkring, f.eks. se på deres shops og finde ud af hvad du kan gøre anderledes og bedre.

Det kommer også an på dit ambitionsniveau. Skal du kaste dig ud i det fuldtids eller hvad kan din økonomiske situation bære? Har du brug for at hyre folk til det mange ting som reklame, webshop, tekstforfatning, m.m. Det æder alt sammen af din fortjeneste, men samtidig skal du også gøre dig klart hvad du selv magter og hvor du bedst tjener dine penge hjem igen.

Der er meget at tænke på og jeg kan kun anbefale dig at læse E-pusher, som er fyldt med guldkorn og er en god tjekliste, så du får lavet en plan mentalt over alle de aspekter der er i at drive webshop. Der er så mange ting, at man ikke på forhånd kan vide det hele. Du kan evt. hente den gratis version "Light" og få en smagsprøve.

Giv gerne mere info om hvad du går med i tankerne, nu er jeg jo helt nysgerrig. Wink

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)