Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/salg af varer fra Kina!!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det korte svar er BESTEMT JA, der er et marked for det.

Der er mange små virksomheder der ikke selv har mod på at importere og som gerne vil starte på den måde.

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vi er tre piger fra Næstved Gymnasium som måske kan bruge din hjælp. Vi er netop gået videre i en dansk iværksætter konkurrence med en automatisk cykellås og har brug for at få en eller anden form for dokumentation for, hvad det ca. vil koste per enhed at få en sådan produceret i Kina.

Den har lavet efter billås princippet dvs man kan låse og låse op fra en "fjernbetjening" derover sidder der en timer på, som låser den automatisk efter et antal sekunder i tilfælde af man selv har glemt det.

På forhånd tak for din tid:)

Nana, Lykke og Ane

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes det lyder som to rigtige gode ideer..

Står idag i den situation at jeg mangler kontakt i Kina til import af accessories, tøj og tasker, jeg vil sælge igennem en webshop.

Du må meget gerne kontakte mig på berit.m.p@hotmail.com for eventuelt opstart af samarbejde.

 

God weekend.

Hilsen Berit

 

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at et varekatalog med kvartalvis levering lyder som en brænd god idé. Cool

Jeg følger spændt med på denne tråd!

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor sjovt at se. Jeg er netop igang med samme projekt. Jeg har en dansk-kinesisk samarbejder med kontor i kina. Som laver alt det opsøgende arbejde, samt kvalitetstjekker og kontrollerer varerne inden de afskibes til Danmark. Jeg har tænkt på samme ide med katalog og x-antal afsendelser til Danmark pr. år. Jeg har gode aftaler med leverandører logistic firma. Som gør at jeg kan få de bedste priser på ruten.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med produktion i Kina er, at det kan være meget svært at kommunikere. Selv mange emails, kan ikke altid sikre at man er enige. Dels kan det engelske være meget dårligt, dels kan der være stor forskel på hvad man mener er acceptable unøjagtigheder, simpelthen pga. forskellig opfattelse af design, kvalitet osv.

Jeg har i de seneste måneder haft brug for en kontakt i Kina, der kunne være mine øjne/ører/forhandler. Jeg ville gerne have betalt en person for at tage hen til producenten og se med egne (europæiske) øjne, at tingene var som forventet. Fx. tjekke at der er en person/virksomhed, bag e-mailen, inden vi sendte penge til en prototype. Sikre, at vi er enige om betingelserne for prototype.

Om nogle uger, kunne jeg måske få brug for en person, der kunne tjekke varerne inden shipping. Måske sørge for kontakt til det meste fornuftige shipping-firma til mit behov osv.

Jeg ville ikke være interesseret i endnu et distributør-led på mine varer, men jeg ville i høj grad være interesseret i en samarbejdspartner, der kunne være mine øjne og ører i Kina.

Jeg prøvede at bruge www.nip.com.cn, men det var en dårlig oplevelse. Trods trygheden ved at have en jysk stemme i røret, viste det sig at han var mere interesseret i at tjene penge på at blive mellem-forhandler på mine varer og det var slet ikke det vi havde aftalt. Øv.

Held og lykke med forretningsudvidelsen.

Hører selvfølgelig gerne fra dig, hvis du kan tilbyde en service i den retning som jeg beskriver. Dog vil jeg have behov for at det er en med forstand på elektronik.

Kender du evt. nogen, der producerer silikone-produkter i Kina?

//Kristine

Fra Shanghai
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt. Det bedste er at tage ud på fabrikken og få dem til at gentage alle ens krav punkt for punkt. Hvis man kan aflæse fra deres udtryk at de kun fatter 50% af hvad der bliver sagt er der god grund til bekymring.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop det ejg gør.
Jeg kører et samarbejde med en Dansk mand i kina, som laver virksomhedsbesøg og kontrol af kvaliteten. Da hans kone er fuldblodskineser med gode engelsk kundskaber og erfaring i branchen, bliver vi det stærkeste led i handlermed mellemøsten. Vi planlægger også virksomhedsbesøg for de kunder, som ønsker at se fabrikken med egne øjne.

Vi kører nogle sager lige nu, oppe i de store ordre. Hvor vi konstant har kontakt til producenten og "presser" dem, med hensyn til kvalitet, prisnedfald, og produktions tid. Dette virker helt kanon og vi har kunderenes fulde tillid da vi som altid, bygger på tavshedspligt over for vores klienter, så andre virksomheder ikke for del i hvílke priser de får hvilke produkter til og derfor ikke skaber en trussel for konkurrence på det valgte marked.

Alle som mangler et tillidsfuldt led i handlen og kritiske europæiske øjne på den Kinesiske kvalitet. Er velkommen til at kontakte mig på min firma mail, hvis i har nogle spørgsmål eller føler en hvis usikkerhed ved større handler med mellemøsten. Vores svar og service er selvfølgelig uforpligtende til en acceptabel virksomhed er fundet og en korrekt pris er fundet.

Mvh
Steffen Petersen
YBP - Your Business Partner
YPB.5800@Gmail.com

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

**

Det skal også nævnes at laver du en ordre på >1.000.000kr tager vi kun 15% i honora, men er den aktuelle købssum på over millionen, er vi meget fornuftige med prisnedslag elelr fastlagt pris, alt efter købssummens størrelse. Vi er ikke en virksomhed som kun ønsker at tjene penge, men derimod tænker på at kunden skal have en god oplevelse, samt føle en tryghed når der overføres store beløb til den anden side af jorkloden..

//
Steffen

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)