Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP problem på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har lige lavet en ny hjemmesidehttp://jonathansand.dk/enterprise . Dels vil jeg gerne hører hvad i synes om siden, og dels har jeg et problem.

Øverst på siden er der en vandret menulinje. Når jeg holder musen over en side (altså et link) bliver den usynlig. Jeg ville høre om der er nogle, der ved, hvilke HTML koder man skal redigere i, for at ændre dette??

Dbh
Jonathan Smile

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 22:34

Hej Jonathan,

Du skal kigge i .css filen (style.css) - vil tro det er under #Menu :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:35

Hej Jonathan,

Det er et sted i din css-fil, du skal have ændret. Det er en værdi for "hover"-funktionen under links, der pt. står til at gøre farven hvid, når man holder musen henover. Jeg må erkende, at jeg ikke selv er css-haj nok til at kunne gennemskue på to minutter, præcis hvor det skal ændres i filen.

Og så lidt feedback på selve siden. Der må jeg erkende, at den virker lidt rodet.

Du vil gerne på samme tid sælge blogs, rengøring og overspilning af VHS-bånd fra den samme side. Samtidig har du en stor Adsense-blok til højre, som du gerne vil have dine besøgende til at klikke på, så de kommer væk fra din side.

Jeg tror nok, at jeg ville holde de tre ydelser helt adskilt, nok på hvert sit domæne. Og så skal du holde Adsense væk fra sider, hvor det er planen at sælge dine besøgende nogle ydelser. Det fjerner fokus, og måske endda den potentielle kunde fra din side.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:36

Prøv at ændre følgende i linje 150 i dit stylesheet fra:

#menu ul li a:hover {
 color: #FFF;
 text-decoration: underline;
 }

Til:

#menu ul li a:hover {
 color: #000;
 text-decoration: underline;
 }

Så skulle linkene meget gerne blive sorte :)

Men ellers er det et dejligt, rent design.. Dog generer AdSense-annoncen mig en hel del.

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 22:52

Hej Jacoblc.

Sådan ser den ud nu, har prøvet at ændre at ændre i "color", men der skete ikke noget ude på sitet. ??

#menu {
 color: #FFF;
 font-size: 11px;
 font-family: Verdana, Helvetica, Arial, Sans-Serif;
 text-align: center; 
 padding: 0px 0px;
 margin: 0px;
 display: block;

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 23:08

Hej Martin.

Tak for svaret

Kan godt finde den, men når jeg ændre den til 000, er der ingen forskel fra før. Sad

Jeg bruger temaet RockinBizRed.

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 23:20

Frank Hellerup Madsen:

Du vil gerne på samme tid sælge blogs, rengøring og overspilning af VHS-bånd fra den samme side. Samtidig har du en stor Adsense-blok til højre, som du gerne vil have dine besøgende til at klikke på, så de kommer væk fra din side.

Jeg tror nok, at jeg ville holde de tre ydelser helt adskilt, nok på hvert sit domæne. Og så skal du holde Adsense væk fra sider, hvor det er planen at sælge dine besøgende nogle ydelser. Det fjerner fokus, og måske endda den potentielle kunde fra din side.

Hej Frank.

Go' ide. Det vil jeg helt sikkert gøre noget ved i løbet af de næste på dage.

Det er godt at man har efterårsferie. Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)