Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tester jeg den gode idé

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en god idé.......Eller det syntes jeg ihvertfald selv og det er jo ikke altid nok at det kun er en selv der synes at idéen er god. Man kan hurtigt se sig så blind på alle de gode sider i sin egen idé at man glemmer at se objektivt på idéen.

Hvordan får man undersøgt at ens gode idé også er god nok til at man kan tage springet og realisere sin iværksætterdrøm? Jeg kan mærke at jeg har brug for at få bekræftet den gode idé og at nogen siger til mig at jeg skal springe ud i det.

Jeg vil gerne have min idé vurderet af fagfolk og ikke blot af familie og venner, som også er præget af deres tætte relation til mig og som iøvrigt ikke selv har erfaringer udi iværksætterlivet. Nogle vil selvfølgelig mene at jeg blot bør skrive min idé her i dette forum, men der er jeg selvfølgelig bange for at der er andre som realiserer idéen før mig.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme videre herfra??

På forhånd tak for hjælpen!!

MVH

JV

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39

Hej Jannik

Mange før dig har haft det problem, at de ikke tør offentliggøre deres idé. Der vil selvfølgelig altid være nogle, som stjæler med arme og ben, men de fleste har selv gang i en masse og har ikke tid til at kopiere andrs ideer.

Selv har jeg et regnskabskontor og har gang i et par projekter, så skriv på fokus@mail.tele.dk eller ring til 61 28 83 84. Så skal jeg give dig min uforbeholdne mening. Som en del af mit koncept hjælper jeg iværksættere gratis mod at jeg får lov at finde leverandører til deres koncepter. Det er dog helt op til hver enkelt om de vil have leverandørhjælpen med, men et godt råd eller min mening herfra er altid gratis.

Jeg skriver gerne under på en fortrolighedserklæring om nødvendigt. Jeg synes bare at det er vigtigt at man kommer igang, hvis man synes at man har opfundet den dybe tallerken. Det er det, Amino er til for.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:17

Hejsa

Hvis du lige kort smed en sætning om hvilket fagområde der er tale om, så vil det nok være nemmere at sende kvalificerede personer i din retning.

Der er rimelige mange utrolig kompetente mennesker på amino. Men der skal nok lige vide at der er brug for dem inden de henvender sig.

Mvh Peder

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 12:38

Hej Peder

Du har ret!!

Bredt fortalt handler idéen om at skabe et link mellem markedsføringsudbydere og marketingsansvarlige i virksomhederne. Så dem der virkelig kunne være gode sparringspartnere er folk der sidder med ansvaret for virksomhedernes markedsføring og beslutningen om hvilke platforme de skal bruge i det henseende.

MVH

JV

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 12:40

Hej Michael

Tak for dit tilbud om at jeg må kontakte dig. Jeg ringer til dig indenfor de nærmeste par dage.

MVH

JV

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:42

Hej Jannik

Det er bare OK. Hvor i landet bor du?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 13:04

Jeg bor i Esbjerg

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:31

Fint. Jeg bor i Billum 20 KM væk. Jeg er i Esbjerg hver onsdag og hver anden torsdag på bogholderiopgaver.

Glæder mig til at høre fra dig.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:50

Michael fra FOKUS er en god mand...tag trygt kontakt til ham.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)