her et lille dykker firma og er formand for den lokale dykker klub i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at lave lidt lokalt biograf reklame.
er der nogle her der kender til nogle "profesionelle" video redigerings programmer.
dem som ligger standart i windows, er jo fine til at sætte nogle klip samen osv men, i dem kan du ikke som sådanne lave billede redigering / manupolitation, så her kræver det at dine video klip er 100% som de skal være med lys og farver osv.
så jeg går ud fra der må findes noget mere prof program til den slags, håber der er en her der kan hjælpe.
Jeg gør selv en hel del i videoredigering og er specielt glad for Adobe Premiere Pro. Det kan stort set alt, og er et semiprofessionelt redigeringsprogram. Det er lidt tidskrævende at sætte sig ind i, men du kan downloade en tryout version på adobes hjemmeside. Så har du da et par uger til at se, om det er noget. Jeg vil også gerne tilbyde at redigere reklamen for jer. Er ved at starte www.videominder.dk op med en kammerat, hvor vi netop tilbyder at redigere bestående filmklip mm.
Jeg er enig med www.magmedia.dk, i at Adobe Premiere Pro, er et genialt program til dette. Men tager som sagt langt tid at sætte sig ind i. Dermed vil jeg sige at, har du ikke meget erfaring, vil det nok være bedre at få andre til at redigere og hjælpe med optagelser, så det ikke kommer til at se amatøragtigt ud. Spørgsmålet er selvfølgelig hvor store krav der bliver stillet til det, når det "bare" skal vises lokalt.
Men det er jo også sjovt, så hop ud i det og se om det ikke ender med at være godt når alt kommer til alt ;)
www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..
Jeg har - privat - lavet og redigeret en del video med Ulead VideoStudio. Det kan faktisk alt det, som andre professionelle programmer, det er bare noget nemmere at komme igang med og finde ud af (synes jeg i hvert fald). Og prisen (mener det er $100) er da også OK med den $-kurs vi har for tiden