Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle til at hjælpe med at marketingsføre os.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er nogle modne kvinder, som blev trætte af at have chefer, og ville føre en idé ud i livet med at hjælpe andre småbørnsfamilier med praktiske opgaver i hjemmet, og firmaer med bl.a. muligheden for at give personalepleje i form af hjælp i hjemmene.

Dvs. vi udfører rengøring, indkøb, madlavning, tøjvask og lignende.

Men jeg vil gerne have mere pr omkring os, dvs. hvor kan vi få samarbejdspartnere, som kan tage visitkort om os eller lignende med ud til deres kunder ? Vi kunne gøre det samme for jer, en bytte-handel, eller andre gode idéer til, hvorledes vi kan komme bredere ud og få flere kunder, tak.

Vi har website www.tidtilmer.dk

mvh Lene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Hvor er jeres priser ?

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:24

Lene jeg har forsøgt at ringe jeres frima op uden held - efter at jeg 2 gange er blevet kontaktet af et callcenter ?

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 14:26

Hej Lene,

Jeg synes jeres koncept er ganske genialt.

Og jeg tror der er rigtig mange, der gerne vil fokusere på noget mere indholdsrigt i livet (børn, fritid etc) mod at betale jer for arbejdet.

I er jo en slags prof. husmor :)

Jeg tror det er vigtigt at i prøver at se jer selv med kundens briller...

1) Hvem er jeres målgruppe helt præcist (beskriv arketypen)

2) Forstå målgruppen fra yderst til inderst - og dermed bliv klog på, HVAD og HVORDAN jeres målgruppe rammes bedst. Hvis I selv er den del af målgruppen, er dette det aller bedste - for så kan I næsten svare på det hele selv.

3) Når 1 og 2 er fastlagt, kan i designe jeres markedsføring herefter - så den har mest mulig effekt. Alt fra ord, veninder og billeder på hjemmesiden, til hvilke kanaler der skal skaffe jer kunder.

I er altid velkommen til at kontakte mig.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)