Hej alle, Jeg har siden www.standoutdesign.dk - Man bliver tit blind overfor tingene, når man sidder med det for længe. Det er nok sket her. Jeg vil gerne have lidt råd og kritik, så siden bliver optimeret fuldstændig. Selv har jeg følgende punkter: - Vises ikke 100% korrekt i Firefox Jeg vil også meget gerne høre lidt om hvad I synes om referencevisningen? Jeg synes måske ikke det er helt optimalt. Jeg ser frem til at få en masse råd:-) På forhånd tak. |
Hej Nikolaj
Jeg kan godt lide designet - simpelt og overskueligt.
I min FF3 ser jeg ikke nogen problemer, men har ikke sammenlignet med visning i IE... falder dog ikke over noget som ser forkert ud. Du kan teste generelt i browsere og styresystemer på browsershots.org, hvis du vil optimere til hele spektret af browsere.
Din heading på FAQ siden, synes jeg ikke er heldig. Den grønne farve er, i mine øjne, lidt for svag og falder for meget i ét med baggrunden. Der er ikke noget som mine øjne kan stoppe ved, når de scanner ned over siden.
Formularen hopper lidt på din info side (det var måske det du mente med problemer i FF)
Jeg synes generelt du mangler noget grafik på de længere tekstsider. Et eller andet til de grafisk orienterede...
Du mangler at lave en ordentlig bagvedliggende html-kode som er tableless og benytter korrekte headings