php programmør søges hurtigst muligt!
Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Martin Bermann
Skrevet
09-10-2008 kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa kære aminoer..
Vi søger en dygtig PHP programmør hurtigst muligt, til en lille opgave... (maks. et par timer eller 3, vil jeg tro).
Send gerne en mail til mig på mb@mbc-design.dk , og så skal jeg nok sætte vedkommende ind i opgavens omfang..osv.
På forhånd mange tak! og rigtig god dag til alle..
Svar
Tilmeldt 30. Aug 08
laoficina
Skrevet
09-10-2008 kl. 15:47
Svar
vi har af og til brugt et par unge fyre, de gør det fint
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Har du ikke arbejdet for onetwopipe.dk?
Svar
Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Martin Bermann
Skrevet
13-10-2008 kl. 10:06
Svar
Hejsa kære aminoer,
Vi har nu modtaget en hel del kompetente henvendelser, og vi har nu noget at arbejde videre med, så det er super..
Endnu engang.. tak.
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hejsa kære aminoer,
Vi har nu modtaget en hel del kompetente henvendelser, og vi har nu noget at arbejde videre med, så det er super..
Endnu engang.. tak.
Har du ikke arbejdet for onetwopipe.dk?
Svar
Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Martin Bermann
Skrevet
13-10-2008 kl. 10:41
Svar
Hejsa Mikkel,
Nej, det har jeg ikke.. - og navnet/adressen siger mig heller ikke noget, hva da?
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hejsa Mikkel,
Nej, det har jeg ikke.. - og navnet/adressen siger mig heller ikke noget, hva da?
Hej Martin :)
Syntes bare jeres firmanavn mindede mig om dem der introducerede mig til dem :) Men hvis de ringer så hold dig væk, de har røvrendt mig for 30k :(
Svar
Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Martin Bermann
Skrevet
13-10-2008 kl. 11:34
Svar
Hej Mikkel,
Tak for dit svar..
Nej, har desværre aldig hørt om dem eller lign. - men det er sku da en træls situation du er havnet i, håber du får det løst. og tak for infoen.
Rigtig god dag til jer..
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Martin: Desværre ... det er ikke første gang den slags sker og jeg er kørt sur i det. Pt. har jeg de første 4-5 af den slags sager liggende som nægter og betale med de mest laterlige undskyldninger. Og det er en af grundende til at jeg for fremtiden _kun_ rører en finger når betalingen er sikret og at jeg ikke længere vil subcontracte opgaver.
Svar