Jeg fandt en bank som ville støtte mit projekt og det hele kørte bare. Min Bankmand var bare alletiders og vidste at når man starter op kan det godt være hårdt så han var villig til at hjælpe et godt stykke hend af vejen. MEN ( ja der skal jo komme) Så en dag hvor vi er ved at få det sidste af finantieringen på plads får jeg en mail fra banken om at min bankmand er stoppet og jeg skal kontakte banken, så jeg kan hilse på min nye rådgiver. Jeg tænker fint og tager til møde med 2 stivnakker af bankmænd. Hvorefter jeg bliver ringet op i dag og får af vide, at de ikke vil støtter mit projekt. ( de syntes min idé er fantastisk, men trør ikke satse ) Mit spørgsmål er så bare, kan man det? altså først give udsagn om at de gerne vil støtte og så fordi ens bankmand stopper så vil de pludslig ikke låne mig de penge det kræver. Lære bankfolk, at gå med livrem og seler og en masse sikkerhedsudstyre før de tør gøre noget som helst, på merkonomskolen?
Jeg savner min gamle bankmand. |
Hej Mila
Uanset om din bankmand er fyret eller der er kommet en anden, er der kommet en masse nye boller i suppen der beskriver hvorledes sikkerheden til lån skal være på grund af verdens uroen på finansmarkederne.
Du kan nok ikke gøre ret meget uden at stille med rigtig god sikkerhed for evt. nye lån i de kommende år..
Ja, det har været dejligt nemt for mange at låne, men festen er slut nu..
mvh