Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blæk-satan!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos

Jeg har en printer (Brother MFC 215C) og den sluger blæk som bare satan. Det er første irritationsmoment.

For det andet så lukker den helt ned, hvis blot én af patronerne er tomme! Og jeg mener helt ned, så kan den hverken printe i kun sort (trods fuld sort patron), scanne, kopiere eller sende fax.

Er det mig, der gør noget forkert?
-Kan man ændre indstillinger, så ikke hele printeren går i strejke, blot fordi man mangler en smule magenta?

Nu da jeg har fat i jer - så kan I måske anbefale en anden printer? Kan man få én, som kun printer i sort/hvid mere?

På forhånd tak Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Hej!

Prøv at tage patronen ud og så ryste den lidt.

Plejer at hjælpe, og der er herefter mange udskrifter tilbage.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:05

For dælen hvor er jeg glad for at jeg endelig fik skiftet inkjet-printeren ud med en laserprinter. Det er altså noget _helt_ andet! Købte en HP LaserJet P1006 for omkring 100 Euro, og jeg kan godt love dig at den sparer mig for mange blækpenge og andet besvær. Samtidig er den lyn hurtig og skriver mere tydeligt.

Tilbage til dit problem: Prøv at søg på Google efter noget i denne stil for måske at finde løsninger.

Hilsen Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:12

Hej Peter.

Tak for dit bud - det løste dog ikke problemet. Jeg har prøvet at ryste den, snakke pænt til den og alt muligt andet, men lige lidt hjælper det.

Jeg synes bare, at det virker helt skørt, at jeg ikke kan printe i sort/hvid eller scanne for den sags skyld, fordi én af farvepatronerne er tomme.

Det er selvfølgelig meget smart for dem, der sælger blækpatroner...det kan man så lige konspirere lidt om Devil 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:23

Hej Anders.

Tak for linket.

Tilsyneladende er der gundlag for min konspirationsteori. Det er sgu da for langt ude, at man skal hacke sin printer Big Smile

Måske jeg bare skulle ringe til storskrald - og derefter få købt en laserprinter i stedet...det lyder som et godt alternativ Yes

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 17:45

Hej!

Har også haft en tilsvaren Brother (dog lidt større model), og den kunne også bruge blækket på ingen tid. Deres printere kører en rense process fra tid til anden som også bruger lidt blæk. Storskrald er en god ide...

Når/hvis du vælger en laser printer, så vær obs på toner prisen til den. Undersøg hvor store tone patronerne er (antal sider ved 5% dækning) og pris. Der er nogle fælder rundt omkring, specielt de billigste (billig printer, dyre patroner med lille indhold). Desuden er der stor forskel på hvor mange sider de tone kasetter der sidder i printeren fra ny af, kan skrive ud (de montere sjovt nok ofte nogle med mindre indhold, så de hurtigere kan sælge nye til dig).  Men de største udsving her er på farvelaser.

Det skal siges at vi også har en HP inkjet som holder blæk langt bedre en brother inkjet, men jeg vil til en hver tid fortrække laser...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50

Det er et kendt problem med bla brother og epson.

Hvis du vil beholde Inkjet, så vil jeg anbefale HP. Det kan godt være de koster en smule mere, men du spare det beløb mange-mange gange i indkøb af blæk.

Ud over det kan du få farvelaser til 2000,- Det vil jeg klart anbefale du ser nærmere på, da du ikke kan købe meget blæk for 2000 kr.

du kan stadig få sort/hvid (laser bla) Min primære printer er en Samsung ML-2570 Series laserprint.

Og jeg har haft den i over et år uden at skifte toner i den. Den er hurtigere og printer mange gange bedre end en inkjet. Og siger den ikke noget

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:09

Storskrald it is!

Jagten på en laserprinter sættes ind.

Tak til Henrik og Kristoffer - nu har jeg noget konkret at gå efter. Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)