Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS til webshoppens kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Har fået en lidt smart idé. Kan nu tilbyde at sende track and trace nummer via SMS for mine lagerhotel kunder.

Er der f.eks. en webshop som sælger en vare, kan vi afsende tracking nummer til modtageren når ordren er pakket. Dermed får slutkunden en SMS hvor vedkommende kan se at tracking nummer, og at ordren er afsendt. Denne service vil være ganske gratis for vores kunder. Tror den kan blive et vigtigt argument for at vælge os. Men hvad mener I??

Er der andre som har idéer der eventuelt kunne overtale dem til at bruge os, så hører jeg om dem.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagerhotel


Synes det er en rigtig god ide, lækkert at se at der er folk der vælger at konkurrere på et bedre produkt end altid på prisen. Hvis jeg skulle vælge leverandør ville jeg klart tage det med i mine overvejelser. Synes hurtig, præcis information er vigtig og ville som slutkunde også betragte det som rigtig god service. Mange leverer på mail i dag, men på mobilen ville bare være det hurtigere.


Klap på skulderen herfra!

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en rigtig god ide. har du implementeret en sms løsning ?

Ellers send mig en mail, så skal jeg bede dem vi bruger på vegne af vore kunder ringe til dig.

dbh

Jesper

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

YNI:

Umiddelbart en rigtig god ide. har du implementeret en sms løsning ?

Ellers send mig en mail, så skal jeg bede dem vi bruger på vegne af vore kunder ringe til dig.

Hej Jesper

Tusind tak for det. Vi har dog teknikken til dette på plads allerede. Men tak for tilbudet.

 

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Det er ikke for det, men den facilitet bruger jeg allerede - sådan cirka da.

Jeg sender pakker med Post Dk, og når jeg udfylder pakkesedlen, indtaster jeg kundens mobilnummer, hvorefter kunden får en SMS fra Post Dk, når pakken er ved at være fremme.

Desuden medsender jeg link til Post Dk's pakkesøgning + T&T-nummeret i kvitteringsmailen til kunden.

Hvori ligger forskellen mellem det og så det der er oppe i dette forum.

Mvh KnudS

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud

Tak for dit indlæg. Jeg var ikke bekendt med at PostDk tilbød dette. Men kan se på deres hjemmeside at det har eksisteret siden januar 2006. Så måske var vi slet ikke så innovative som vi troede Smile

Fordelen hos os er dog at det er inklusiv i prisen, hos post dk betaler du en krone. Hos os skal du ikke indtaste telefon nummer manuelt. Bare den er på ordren, så udtages den automatisk af vores system.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)