Du skal ikke forvente, at en annocne i en lokal ugeavis giver noget "her og nu".
Den slags "visitkortannoncer" har den fordel, at dine kunder finder dig, når de har behovet. Hvis du får lavet en god annonce, som du gentager hver uge, vil folk nikke genkendende til den og nogle vil kontakte netop dig, når de skal bruge en murer.
Hvis du skal lave et salgsbrev, skal du starte med at tage stilling til, hvor du vil sende det hen. Hvis dine kunder er private, er det nok ikke den optimale løsning. Jeg tror, du kommer længere med at dele flyers rundt i et område, hvor husene har en alder, der kalder på reparation og ombygning. Her har du chancen for at ramme ind i kunder, som er i færd med at beslutte sig. Måske har de endda været i kontakt med en murer, som først kan komme om et halvt år. Jeg venter selv på én, der i forået sagde, at han ville komme, "når det begynder at regne".
Held og lykke med det.
mvh Hans