Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på website ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg søger et uforpligtende tilbud på et website. Kriterierne er følgende:

Siden behøver ikke være unik, men kan nøjes med et enkelt og overskueligt design. Den skal kunne rumme et stort antal undersider.

Brugere skal kunne oprettes mod betaling(dvs. folk kan tilmelde sig som bruger på websitet med brugernavn og kodeord mod en månedlig betaling)

Ikke-oprettede bruger kan kun se en del af websitet, mens oprettede kan se hele websitet.

Rigtigt mange små undersider (+500), med plads til videoer samt tekst(Windows Media Player filer) 

Jeg skal selv kunne gå ind og oprette nye undersider med videofiler og tekst, dvs. kort undervisning (lidt af en udfordring, eftersom jeg er totalt ueffen inden for området)

Mulighed for forum

Håber det er til at forstå. Hvis der mangler oplysninger, så skriv...

Mvh

Jakob

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:47

hej.

joomla cms + youtubeklon + fireboard forum, bruger adgang til hvisse ting også muligt, så for 2500kr x moms

det meget nemt at at bruge, log ind og redigere hvor som helst fra, og mangemuligheder over tusinde muligheder, så som forum du vil have, fx nyhedsbrev. kan sætte den op på 2 dage.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:06

Hej Jakob!

Har sendt dig en PM!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 08:42

Granholm IT og PC support:
joomla cms + youtubeklon + fireboard forum, bruger adgang til hvisse ting også muligt, så for 2500kr x moms

Hej!

Tak for jeres svar.

Jeg ønsker IKKE en youtubeklon, da det kun er mig (ejer) der skal kunne oprette undersider. Forum er ikke sikkert bliver nødvendigt.

Websitet lægger ud med en startside, hvor der et sted kan logges ind på en given bruger. Indtil da er indholdet begrænset til en mængde sider, som jeg selv vælger. Når der logges ind, kan man lede efter de undersider, som jeg selv løbende producerer og lægger ind, enten er de i en form for orden (alfabetisk eller kategorisk), eller via en søgemaskine. I disse undersider er der i hver en mængde tekst samt 1 - 5 videoer. Disse undersider er kun tilgængelige for betalende brugere.

Tanken er, at ikke-brugere kan komme til at se en del af websitet, og derefter bliver tilbudt at betale for den resterende del af websitet.

Mvh

Jakob

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:59

Det kan vi lave. Du må meget gerne sende noget mere info om projektet til mig, på frederik (a) purplecow.dk

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:34

Hej Jacob !

Mine egne sider er lidt som du beskriver. Jeg vil derfor tro, at jeg kan hjælpe dig. Du er velkommen til at ringe til mig på 98 86 90 31, så kan vi jo tage en uforbindende snak omkring det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)