Kære aminoer Jeg søger et uforpligtende tilbud på et website. Kriterierne er følgende: Siden behøver ikke være unik, men kan nøjes med et enkelt og overskueligt design. Den skal kunne rumme et stort antal undersider. Brugere skal kunne oprettes mod betaling(dvs. folk kan tilmelde sig som bruger på websitet med brugernavn og kodeord mod en månedlig betaling) Ikke-oprettede bruger kan kun se en del af websitet, mens oprettede kan se hele websitet. Rigtigt mange små undersider (+500), med plads til videoer samt tekst(Windows Media Player filer) Jeg skal selv kunne gå ind og oprette nye undersider med videofiler og tekst, dvs. kort undervisning (lidt af en udfordring, eftersom jeg er totalt ueffen inden for området) Mulighed for forum
Håber det er til at forstå. Hvis der mangler oplysninger, så skriv... Mvh Jakob |
hej.
joomla cms + youtubeklon + fireboard forum, bruger adgang til hvisse ting også muligt, så for 2500kr x moms
det meget nemt at at bruge, log ind og redigere hvor som helst fra, og mangemuligheder over tusinde muligheder, så som forum du vil have, fx nyhedsbrev. kan sætte den op på 2 dage.