Jeg er enig med Anders - konsulent lyder typisk dyrere og fortæller ikke noget om personen er selvstændig eller ej - faktisk er de fleste konsulenter jeg kender fastansat :)
Jeg siger selv freelancer når jeg bliver spurgt, men tilbyder da i teorien "konsulentydelser" i form af rådgivning. Med det sagt så er jeg klart på ordet Freelancer.
og så en hurtig brainstorming:
De fri lancere ;) Freelancejobs Freelancerbooking Freelancerbasen FreeBees (som i flittige som bier - men kan jo sende et forkert signal) :) FreeStyler projektansættelser hyr en fyr ... m/k ;) By-the-hour
God idé, jeg er i hvert fald klar - kunne godt bruge lidt flere timer :) Jesper
Som freelancetekstforfatter og skribent betragter jeg mig ikke som konsulent, men som freelancer. Også jeg mener, at freelancer er mere dækkende end konsulent.
Masser af gode ideer til navne er checket på nettet og allerede brugt. Men denne kan jeg ikke finde ved opslag i Google:
Catch-a-freelancer
Håber, ideen bliver en realitet og glæder mig til at melde mig under fanerne.
Men vi kan ikke finde ud af hvad det nye barn skal hedde, da vi ikke rigtigt kan finde ud af hvad forskel på en konsulent og en freelancer er. Hvad siger du?
Glemte lige at sige: Den nye funktion kunne passende hedde Amino Freelancerbørs. :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tak for alle de gode forslag, jeg værdsætter jeres hjælp! Jeg glæder mig til at sætte den igang og jeg tror virkelig at det kan blive godt og sjovt. Jeg tænker lige og vender tilbage med navnet når jeg har besluttet mig. Igen tak!