Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for alt den hjælp jeg kan få......:-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Skynd dig nu lige at booke domænet, så der ikke er en eller anden lurafaks herinde på Amino som køber det, for så efterfølgende at sælge det til dig (for overpris!!)

De bedste hilsner

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin

Det er nu betalt og købt

Charlotte

 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja så langt er jeg ikke nået endnu, lige nu er jeg ved at opfinde en masse dokumenter, til vikarerne, firmaerne, osv...hold da op hvor er der meget man skal, er der virkelig ingen steder, hvor sådanne dokumenter er tilgængelige????

Kikker mig også lige omkring efter en boghold, der kan varetage alt det administrative..

God søndag

CharlotteTongue Tied

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja så langt er jeg ikke nået endnu, lige nu er jeg ved at opfinde en masse dokumenter, til vikarerne, firmaerne, osv...hold da op hvor er der meget man skal, er der virkelig ingen steder, hvor sådanne dokumenter er tilgængelige????

Kikker mig også lige omkring efter en boghold, der kan varetage alt det administrative..

God søndag

CharlotteTongue Tied

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på opsætning og tryk af visitkort - flyers - brochurer m.v.

Vi har udført dette for mange nystartede virksomheder og vælges ofte da vi kan levere i små oplag til meget fornuftige priser.

Jeg kender ikke din situation men ofte er økonomien lidt presser som nystartet og vi har detfor til det brug udarbejdet en "iværksætter-pakke" der tilpasses den enkelte og som jeg tror du vil kunne bruge.

Hilsen

Kim

Medie-Gruppen Danmark

Gl. Køge Landevej 135 B

2500 Valby

Mobil: 51 49 05 49

kontor: 65 74 17 17

Mail: ks@mgdk.dk

 

 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Du har helt ret i der er mange ting der skal findes ud af når man starter for sig selv. Vedrørende færdige formularer kan du måse se på http://www.blanketkiosken.dk/shop/frontpage.html  - jeg ved ikke om du kan finde noget der, der passer til dit firma mn held og lykke med det.

Med venlig hilsen : Jesper BN

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Charlotte

Du kan finde stort set alle de blanketter du skal bruge for at sende oplysninger fra din virksomhed til det offentlige på Virk.dk. Virk.dk er en portal, der samler indberetninger til det offentlige ét sted, du kan også betale moms, ændre dine virksomhedsoplysninger m.m.

Du skal bare bestille en digital signatur for at komme i gang.

Med venlig hilsen

Mette/Virk.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)