Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for alt den hjælp jeg kan få......:-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din besvarelse. Jeg har fået rigtigt mange forslag og vil kikker aller jeres forslag igennem, og langsomt men sikkert. Jeg vil starte med at få et moms nummer, osv...

 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Jeg vil meget gerne takke ja tak til dine timeseddler, kan du ikke oplyse mig om hvor jeg henter programmer til at kunne udprinte disse....

Håber at du forsat vil hjælpe mig.

venligst

Charlotte

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

 

Det kan du da tro jeg vil, nu har jeg lovet det jo. Det er i princippet ligemeget i hvilket program du laver dem, kan printe det meste. Hvis ikke du har en, så kan du lige maile mig de oplysninger der skal på, så stiller jeg en op hurtigt. Har lavet en del kasserapporter og andre dokumenter så har lidt erfaring i at stille sådan noget op. Mail mig på rasmus@marketit.dk

 

 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen

Her er navne jeg er nået frem til "CSH CARE", "Care vikarbureau", "Helgrens Careservice", "Vikarbureau to Care" "Vikar for Care" "MVM Care elle greuppen"....Er der nogen af dem der lyder godt i dine øre?

Gud hvor er det svært, har en masse papir liggende, med alle mulige forslag

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt, det er noget rod, når navne er en blanding af dansk og engelsk. Derudover synes jeg, du skal vælge noget enkelt. Er Helgren dit efternavn? Hvad med 'Helgrens Vikarbureau'?

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er mit efter navn, jeg syntes bare ikke det lyder så godt. Det der er vigtigt er jo at det beskriver at det er sundhedssektoren jeg arbejder indenfor og ikke et hvilket som helst andet vikar bureau... derfor care

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da rigtigt det altid er godt med et enkelt navn, men i dette tilfælde tror jeg også at navnet skal skille virksomheden lidt ud af alle de andre vikarbureau. Det kan et navn være med til at gøre, simpelthen ved at navnet signalerer noget om produktet.

F.eks. Care Service kunne være en mulighed.

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg nået frem til health2care.dk, hvordan lyder det???, hvor er det billigste sted at få sit domane, hjemmeside...

CharlotteSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygfrisk:

Nu er jeg nået frem til health2care.dk, hvordan lyder det???, hvor er det billigste sted at få sit domane, hjemmeside...

CharlotteSmile

Jeg synes, det lyder godt. Hvis ikke dit website skal være så avanceret, kan jeg anbefale one.com. Nogle har udtalt sig meget kritisk om dem på et tidspunkt, men jeg har ikke noget at udsætte. Og det er billigt.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også klart anbefalde one.com

Hvis de mangler nogle til at sætte det op for dig så giv mig et kald 31601415

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)