Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spark bagi til Pernill.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder bag skærmen og driver shoppen www.pernill.dk - en webshop med tøj til modebevidste kvinder, der gerne vil skille sig ud og som leder efter alternativer til den lokale tøjpusher i gågaden, hvor alle veninderne også shopper. Mit sortiment er anderledes og skiller sig ud ved at være med farvestrålende mønstre indenfor så forskellige stile som retro, klassisk, boheme, folklore, poppet - dvs. her er noget for enhver og priserne desuden fornuftige så alle kan være med. Mine kunder er alt i mellem 14 - 45 år.

Jeg startede op med en hjemmelavet Jooma + VM shop = gratis shop og efter den første opstarts- og oplæringsperiode valgte jeg at satse en del højere. Heraf kan nævnes:

  • Ny webshop og logo i samarbejde med MBC Design (stor ros til Martin for det gode arbejde og hans måde at være på)
  • Adwords kampagner igangsat (jeg bliver bedre, men er Nybegynder) koblet på min Analytics konto
  • Tilmelding af shop til de første 10 link-indexer (flere kommer løbende på listen)
  • Salgsprofil på Trendsales.dk
  • Køb af E-pusher Yes
  • Første fysiske salgsarrangement ved Trendsales Live i Århus
  • Plakater med løse visitkort i lækkert og prof. design er i trykken til omdeling i den virkelige verden
  • Udenlandske betalingskort er bestilt og PBS har lige godkendt mig i dag

Det er lige de tiltag jeg hurtigt kan remse op. Jeg har omkring 40-50 besøgende om dagen, hvoraf ca. 50% kommer via mine Adwords kampagner, men det står lidt stille til i ordrekøen. Så jeg har brug for et spark bagi til Pernill.dk! Alle tips og tricks, gode råd og ideer, samt forslag til ændringer er mere end velkomne.

 

Mange hilsner

Pernille Gudiksen - www.pernill.dk

 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Hvis du vil tiltrække besøgende fra søgemaskinerne, har din side i hvert fald nogle fejl og mangler.

Du har f.eks. ingen titler på dine sider (den tekst, som står i toppen af browseren, når man besøger en side). Titler bliver anset som en af de vigtigste parametre i SEO. Prøv at se, hvordan dine sider fremstår i Google pt.

Dine sider bør have nogle titler, hvori der indgår relevante søgeord, som du gerne vil findes på. (og disse søgeord bør så også være at finde i ren tekst på selve siden).

Det vil være et rigtigt godt sted at begynde.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Nu har jeg ikke selv web shop endnu, men er på vej. Din nye webshop ser flot og indbydene ud. Men som foreslag kan jeg måske nævne:

  • Salg til Sverige og Norge?
  • Måske et par flere varer, ved godt at det er større varelager men overvej flere produkter
  • accesories som gave eller som vare salg
  • Annoncer i kvindeblade... (dyrt?)

Du har sikkert brug for at fange kunderne inden de finder videre til anden web sted, HVorfor gør de det? Find ud af det.... så har du måske svaret på hvad der mangler......   Følg op på de kunder der køber og hør om hvad der fik dem til at købe mm.

 

bare mine 50 øre....  (nu er 25 øren jo ude :)

Mvh

Brian

 

 

 

 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Mange tøjbutikker sætter priserne ned i disse dage, og måske skulle du tænke lidt anderledes her?

Du har nedsat prisen med ca. 50 kr. - var det ikke muligt indenfor det samme budget at vedlægge et gratis modemagasin, et tørklæde, en ting fra støt brysterne eller noget andet som din målgruppe kunne have glæde af, og derved være lidt anderledes?

Jeg synes selv et mobilsmykke kunne være noget for din shop, og det er trods alt kun en start investering på 1380 kr. for 20 stk. som endda går til et godt formål.

http://kbnet4.cancer.dk/webshop/default.aspx?hkat=98&ukat=84&hknavn=Støt%20Brysterne&uknavn=Smykker

/Michael

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

MMM - lækkert og simpelt :-)

Men jeg vil forslå, at du bliver mere omhyggelig med dine produktbilleder:

På flere af billederne kan man se jpg-komprimeringen, i hvert fald her på min ellers gamle udtjente fladskærm. Og mange er billederne er uskarpe eller belyst på en lidt sjov måde.

På nogle af dine mørke Jeans er detaljerne helt forsvundet ud i de mørke områder. Du har i øvrigt heller ikke fået oplyst baggrunden helt på alle billeder - jeg går ud fra at det er meningen, at bagrunden skulle have været helt hvid?

Prøv at få lavet dig et fedt foto-setup, du kan bruge hver gang, du skal fotografere nye produkter, så dine produktbilleder fremstår på nogenlunde samme lækre måde hver gang - hvis du forstår.

Prøv lige at se det fantastiske flotte og frække billede du har i toppen af dit design til højre. Du skal da præsentere alle dine produkter i samme høje kvalitet ;-)

Men lækker shop ellers - bare giv den en skalle med de fotos.

Hilsen Oliver

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Din webshop er dejligt overskuelig. Jeg kan godt li' din friske fortællestil under "om os", og det er en god ide at oplyse, hvad vaskesymbolerne betyder.

Der er en enkelt ting, som jeg rent personligt ikke bliver så inspireret af: fotos af tøj på giner uden hoved. Jeg ville foretrække et foto af en ganske almindelig pige med tøjet på. Bare et forslag, men hvis det fordyrer dine produkter, er det måske ikke holdbart.

Under "nyheder" er der en overstreget pris i sort og ved siden af den samme pris i rød. Det virker meget forvirrende. Men når man trykker på "læs mere", er prisen sat ned. 

En anden ting, som også forvirrer lidt: når jeg trykker på et nyt faneblad, f.eks. nyheder, kan jeg ikke se, at jeg står på fanebladet, da det stadig er gråt. Jeg ville forvente, det skiftede til rødt?

Dine priser ser rigtigt fornuftige ud, og det er godt, du fortæller allerede på forsiden, at fragten er gratis over 500 kr.

 

Held og lykke med din webshop.

 

Mange hilsener

Anne

 

 

 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Flot side - og hvor er det fantastisk så meget kritik, du har taget positivt til dig Yes

Måske er det den internationale finanskrise, du kan mærke. Det er min personlige overbevisning, at folk holder lidt på slanterne for tiden.

Bruger du dit nyhedsbrev aktivt? - alt for mange virksomheder fokuserer på at få nye kunder. Det er oftere lettere at skabe mersalg til allerede eksisterende kunder. Giv dem en ekstra god oplevelse via et supertilbud. Så taler de positivt om din webshop - og bedre reklame kan du ikke få!

Held og lykke

Fra Haderslev
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Kort Sagt Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille!

har lige været et smut forbi at kigge - synes umiddelbart det er en fin og overskuelig shop.

HVIS det havde været forår - kunne jeg sagtens ha' kastet mig over at købe noget hos dig...men vi er på vej mod vinter...det kan man ikke se på dit sortiment?

Mange hilsner

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak for dit indlæg. Jeg har påpeget de manglende sidetitler overfor min udvikler, men han svarede at det ikke havde den store betydning. Men måske vi har misforstået hinanden. Jeg vil i hvert fald nævne det igen. Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for roserne og dine forslag. Jeg vil gerne udbyde med salg til udlandet og min shop er også gjort klar til det, men jeg venter på PostDanmark, som er ved at integrere deres udlandspakke-system, som skulle være klar fra d. 15. denne måned. Jeg har valgt at vente på denne løsning, da det skulle blive meget nemmere end deres nuværende eksterne system.

Jeg vil gerne udvide lageret, men er på den anden side også lidt forsigtig med at binde mine penge i varelager og ville forfærdelig gerne have solgt lidt ud af det nuværende sortiment inden jeg køber nyt hjem....

Jeg har 100 sæt øreringe liggende, som er indkøbt med det formål at give væk som gratis gave til de første 100 kunder. Ville lige give tilbuddet med kontant besparelse en chance inden jeg kaster mig over næste "salgstrick". Så det er på vej, det er en god idé.

Jeg må have fat i kunderne og bede om lidt feedback. Big Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)