Jeg kunne godt tænke mig et samarbejde. Hvilken type webudvikling er der tale om? Hvis du selv skaffer design et eller andet sted vil jeg gerne byde ind på det der skal programmeres (implementering af funktionalitet).
Jeg har en erfaren programmør i praktik (uddannet datalog) som meget gerne vil udvikle hvad det end måtte være.
Vi er en dansk IT virksomhed bosat i Bangladesh, og har medarbejdere indenfor både design og programmering. Vi kan sagtens hjælpe dig under hele eller dele af processen i at udvikle en hjemmeside, og vores priser er til at have med at gøre for iværksættere. Vores medarbejder er veluddannede og trænet af dansk ledelse, så kvaliteten er i top.
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive :-)
Det lyder interesant, kan du evt komme med noget mere information- Er helt sikkert noget som jeg osse gerne vil byde ind på - Arbejder til dagligt med webdesign, og udvikling af websites - Se evt mere på www.meet-me.dk som er min personlige blog hvor der er lidt om mig og hvad jeg laver, ellers kan du kontakte mig på nicky@meet-me.dk