Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webudvikler søges(ansat/freelance)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Vi søger en dygtig webudvikler som mangler arbejde, enten som fastansat, eller som freelance programmør med eget firma.

Virksomheden ligger i Herning, men geografien betyder ikke noget for et eventuelt samarbejde.

Vi er en virksomhed som lever af at udvikle forskellige forretningskoncepter, og starte disse op til drift. Blandt andet beskæftiger vi os en hel del med udgangspunkt i internettet.

Fordi vi har så travlt har vi brug for en eller flere webudviklere, som enten vil arbejde direkte for os, eller arbejde sammen med os som partner/leverandør.

Alle interesserede er mere end velkomne til at kontakte mig, så kan vi tage en snak om det.

Mvh

Michael

GoCommunity Aps.

Tlf: (+45) 60 21 61 90

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:54

Hvis man skulle optræde som underleverandør, er der så tale om at i outsourcer "hele" projekter?

Altså, vi har i virksomheden en politik om at vi ikke arbejde videre på andres kode/projekter.

Men hvis der er tale om at i søgere leverandører til hele systemer så vil vi meget gerne tage en snak med jer om hvordan vi evt. kan hjælpe.

Mvh Peder

Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10

Hej Michael,

Vi udvirker vores projekter i Pakistan, hvor vi har en team af web progamør og grafiker sidende. Hvis der bliver snakket om at outsource helle projekt eller en del "Programering eller grafik design" fra starten af et projekt, så kan vi et snakke om det.

Evt. Hvis i har et ønske om at bygge et team i Pakistan "hvor tingede er meget billiger", er klar til at hjælpe jer.

Mvh Ali Jawaid

SoftShield

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:48

Hej Michael,

Jeg vil gerne melde mig på banen. Du kan på www.1902software.dk se mere om hvad 1902 tilbyder. 

På http://www.1902software.dk/index.php?id=41 kan du læse Danske referencer.

Såfremt at det har din interesse så skriv til peter.skouhus@1902software.com.

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 00:24

Hej Michael,

Jeg vil meget gerne høre mere om et eventuelt samarbejde.

Fra Dhaka, Bangladesh
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:54

Hej Michael,

Vi er en dansk IT virksomhed bosat i Bangladesh, og kan tilbyde en bred vifte af kompetencer indenfor webudvikling. Vi har både en grafisk og programmeringsafdeling, så vi kan også bistå med grafik, konvertering af grafik til valid HTML/CSS.

Du efterlyser en fast ansat - det er også noget vi kan tilbyde. Enten udvælger vi en medarbejder, som allerede har de kompetencer du leder efter, eller også ansætter vi en fra vores C.V. bank. Vores lønninger er lave i forhold til danske priser, men hvor vi befinder os er vores løn blandt de højeste, og det sikrer at vi har et superhøjt kvalitetsniveau som tit er mere end konkurrencedygtigt med danske programmører.

Vi kan også tilbyde dig at skifte imellem de forskellige medarbejdere, så du i princippet får adgang til alle vores kompetencer, men kun betaler for én medarbejder, set på timebasis.

Derudover kan vi nemt ansætte eller allokere flere når der er behov for det.

Sig til hvis det har interesse.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:12

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:31

Dan:

Hej Michael,

Jeg vil meget gerne høre mere om et eventuelt samarbejde.

WOW.... DAN!! Eksisterer du stadigvæk? Kan du så ikke lige give mig et praj om hvornår den opgave du har (som skulle være klar i forrige uge) er færdig?
(Har prøvet at kontakte dig via email og tlf. uden held, så nu prøver jeg her) 

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:28

Jeg har et grafisk webbureau. jeg vil gerne høre mere...

Sussie@grafield.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 14:43

Hej Peter.

Var ikke klar over at du også huserede her i landet.

Vi mødte hinanden i Manille i 2001.

Hilsen

Claus

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)