Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - modtager gerne feed-back

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er...

Vi har lige søsat vores nye hjemmeside - www.coolcup.net - den er ikke helt færdig endnu - mangler stadig lidt rettelser her og der; bl.a. skal siden optimeres til andet format, sprogmodulet skal ændres til en drop-down istedet for en mouse-over. Der kommer flere sprog til end de 2-3 der er på lige nu. Vi var nødt til at sætte siden i gang allerede nu, da den skulle være "up and running" ifm. messe i München i sidste uge.

Kort om vores firma: Vi leverer retur bæger systemet til Tivoli - dvs. genbrugsbægre, pantmaskiner, vaskeri, tørreskabe. Vi er ved at være færdig med kontrakten til Liseberg i Sverige, som også skal have dette system. I München havde vi møder med andre danske parker, samt Disneyland Resort Paris, Compagnies des Alpes (Asterix Park oma.) m.fl.. Herudover designer og producerer vi slush-ice og soft drinks bægre, som også sælges til parker rundt omkring i verden. Vores nye side fortæller om disse produkter.

Udover ovenstående laver vi også "on-pack" løsninger for større virksomheder. De fleste vil nok kende WASA knækbrøds opbevaringsboks i tin. Herudover laver vi alt indenfor skal vi kalde det traditionelle reklame- og promotionartikler. Fra lightere til t-shirt osv...Blandt vore kunder findes Radio100FM, Roche, Dansk Arkitektur Center, National Geographic Channel, OS, Cloetta Fazer, Cirkus Arena, Round Table Danmark, BNI, Dansk Revision m.fl..

Man synes vel altid selv at det ser godt ud - men det kunne være rart at få jeres synspunkter også - konstruktiv kritik er meget velkomment.

Glæder mig til at høre fra jer.

mvh

Jens B.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:55

Jeg synes, menuen bør stå det samme sted, uanset hvilken side man er på.

Men ellers super flot design :-)

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:35

Hej Marcus,

mange tak for dit feed-back. Og tak fordi du synes om designet.

Mht menu'en og at den skal stå det samme sted uanset hvilken side man er på - så har jeg blot fjernet ordlyden fra venstre side på "home" siden - men ellers er menuen den samme på alle sider. Synes du at teksten fra forsiden skal stå på samtlige sider? Eller misforstår jeg bare hvad du mener? Smile

mvh

Jens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)