I min fritid samler jeg lidt på mønter, og intresserer mig en del for emnet. Derfor er jeg gået igang med at lave et community for møntsamlere, da der ikke er ret mange websites inden for den genre. Jeg ville gerne høre om der var nogle herinde der delte den samme fasination for mønter, som kunne være intresseret i at komme med kommentarer, og input til hvad communityet skal indeholde? Mvh Jesper |
Nogen møntsamlere derude?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
I den relation har det dog altid interesseret mig om der var noget af værdi, så et website hvor man kunne få vurderet sine mønter eller se nogle lister af en art kunne jeg da umiddelbart være interesseret i - men hvis det kun er aktive møntsamlere du leder efter, så ryger jeg jo udenfor din målgruppe :) |
Det er ikke kun aktive møntsamlere jeg leder efter - Passive møntsamlere er nu ligeså godt, jeg mangler bare lidt input til indholdet på sitet - Hvilke kategorier der skal være i forummet, hvilke artikler der skal være, samt en masse andet. Det er rart med input så sitet kan blive så propfyldt med informationer som muligt. Sitet kommer til at ligge her: www.CoinIndex.dk Mvh Jesper |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)