Hej Morten.
"!Til PB. Jeg har faktisk selv overvejet om jeg skulle købe det domæne, så der fik jeg lige sparket til at købe det, så nu er det købt :O)). Har i øvrigt også købt www.dpz.dk"
Jamen, så er det jo også på plads.
For mig, som ikke lige er din målgruppe, er der lidt for meget "retro" over, specielt jeres forside. Det giver for megen "støj" i forhold til jeres andre benyttede farver.
Der er også lidt for megen zebra over forsiden, som ødelægger jeres flotte unikke logo. Fjern evt. de små logoer ved produkterne, det virker for voldsomt.
Sluttelig skal I nok være opmærksom på jeres produktsider, hvor jeg fandt ud af, at I ikke kun har 6 produkter af hver, men der er flere sider og dermed produkter. Jeg kan godt se pilen til næste side, men gør det lettere for besøgende at konstaterer, hvor mange produkter og sider, der findes under hvert mærke/produkt. Det ville jo være ærgeligt, at Fru. Jensen ledte forgæves, hvis hun kun kunne se 1 side og 6 produkter :-)
Ellers en "sød" webshop, med flotte produkter, gode billeder og enkel bestilling.
God vind og god weekend.