Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores nye hjemmeside/webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skovby
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi er for et par måneder siden startet op med en webshop. Vi har idag allerede en fysisk butik. Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen af jer ville kigge på den og komme med kommentarer, forslag, eller hvad der nu kunne flde jer ind.

www.den-prikkede-zebra.dk

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:09

Hej.
Lige et par kommentarer til siden:

1. Hvem er I?
- Jeg mangler lidt info om hvem I/du er, for at skabe en troværdig for mig
- Er dette firma måske e-mærket?

2. Hvordan finder jeg tilbage til forsiden?

3. Skriften på siden er generelt lidt for småt til min smag.

Hilsen Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:59

Hej Morten.

Jeg ville skynde mig at få fat i domænet denprikkedezebra.dk,(det er ledigt) som nok med tiden kunne blive et helt fornuftigt indkøb for jer.

Langt lettere for besøgende og jeres kunder at huske, fremfor med bindestreger.

Kigger forbi jeres nye site senere.

Mojn og god weekend.

Med venlig hilsen

PB

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:44

PB:
Jeg ville skynde mig at få fat i domænet denprikkedezebra.dk

Enig.

Jeg har kun ros til overs for jeres webbutik. Jeg synes, det er lykkedes at skabe en simpel, uhøjtidelig og ikke mindst personlig webshop, som jeg tror appellerer til målgruppen. Tillykke med det.

Venlig hilsen
Ole

Fra Skovby
Tilmeldt 21. Sep 08
Skrevet kl. 12:37

Hej!

Tak for jeres indlæg.

Til Casper. Hvad er det du tænker på, når du siger du har brug for at vide mere om os?

Med hensyn til at komme tilbage til forsiden, jamen så klikker du da bare på "forside" oppe i hovedmenuen.Med hensyn til Skriftstørrelsen, så har vi selv overvejet om den måske er for lille, så det arbejder vi lige lidt på.

Til PB. Jeg har faktisk selv overvejet om jeg skulle købe det domæne, så der fik jeg lige sparket til at købe det, så nu er det købt :O)). Har i øvrigt også købt www.dpz.dk

Til Ole. Tak for de rosende ord. Vi synes da også selv den er blevet god, men det er altid rart at få det af vide af andre :O))

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:03

Hej Morten.

"!Til PB. Jeg har faktisk selv overvejet om jeg skulle købe det domæne, så der fik jeg lige sparket til at købe det, så nu er det købt :O)). Har i øvrigt også købt www.dpz.dk"

Jamen, så er det jo også på plads.

For mig, som ikke lige er din målgruppe, er der lidt for meget "retro" over, specielt jeres forside. Det giver for megen "støj" i forhold til jeres andre benyttede farver.

Der er også lidt for megen zebra over forsiden, som ødelægger jeres flotte unikke logo. Fjern evt. de små logoer ved produkterne, det virker for voldsomt.

Sluttelig skal I nok være opmærksom på jeres produktsider, hvor jeg fandt ud af, at I ikke kun har 6 produkter af hver, men der er flere sider og dermed produkter. Jeg kan godt se pilen til næste side, men gør det lettere for besøgende at konstaterer, hvor mange produkter og sider, der findes under hvert mærke/produkt. Det ville jo være ærgeligt, at Fru. Jensen ledte forgæves, hvis hun kun kunne se 1 side og 6 produkter :-)

Ellers en "sød" webshop, med flotte produkter, gode billeder og enkel bestilling.

God vind og god weekend.

Med venlig hilsen

PB

Fra Skovby
Tilmeldt 21. Sep 08
Skrevet kl. 13:45

Hej PB!

Jeg kan godt følge dig i dine kommentarer. Med hensyn til du synes den måske er lidt for retro...tja måske, men man kan sige at mange af vores varer jo sådan set også er retro, sågar også noget af tøjet. For meget zebra, ja det kunne godt være vi skulle overveje, at fjerne de små logoer ved produkterne.

Og så er det sjovt du lige nævner det med, at man kun kan se 6 produkter, når man går ind på dem. Det har jeg faktisk selv tænkt på, så det er nok noget jeg arbejder lidt videre med.

Tak for kommentarerne og god weekend til dig også.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:47

Hej igen.

NU har jeg fundet problemet.
1. Jeg kører med Google Chrome.
Hvis jeg kører med direkte internet explorer er der ingenproblemer. Men da jeg kører med Google, mister jeg alle undermenuerne under hovedmenu.

Jeg har altså kun produktmenuen + overskriften: hovedmenu.

Du kan evt. prøve at se webshoppen med google chrome. Ellers en superflot og personlig side.

Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Skovby
Tilmeldt 21. Sep 08
Skrevet kl. 14:50

Hej Casper!

Det forklarer jo en hel del :O))

Jeg kender ikke selv Google chrome, men skulle måske prøve.

Tak for dine rosende ord.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:28

Jeg synes der er en rigtig fin shop.
Den er anderledes og gav mig en lyst til at kikke nærmere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)