Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ikke øm overfor telefonen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går rundt med en lille ide som jeg slet ikke ved om kan bruges til noget. Men min ide består i at lave ultra billige mobiltelefoner. Så langt som vi er nået med teknologien idag, er det muligt at lave meget simple telefoner, kun med de nødvendige funktioner, til måske 100 kr. pr stk. Forestil dig en mobiltelefon der kun kan ringe, sms'e, og opbevare dine telefonnumre (telefonbog).

Det jeg forestiller mig at mobilen kan bruges til, er f.eks. ældre som ikke kan finde rundt i de nye indviklede mobiltelefoner, men bare skal have noget simpelt. Det kan også være til folk som ikke går op i at deres mobil skal være flot, eller kunne andet end bruges i nødstilfælde, og derfor ikke skal koste noget (f.eks. kan den bruges som nødtelefon i en bil, da dette ikke kræver et sim-kort). Selv ville jeg (i en alder af 19 år), bruge telefonen til at have på mig når jeg går i byen. Jeg har selv en helt ny og ret så dyr telefon, og jeg ønsker ikke at miste den i min rus. Derfor ville jeg selv gerne have muligheden for hurtigt at skifte simkortet over i en mindre værdifuld telefon. Samtidig med dette har jeg planer om små funktioner som f.eks et USB-stik så den også får denne funktion. Og dette vil ikke umiddelbart øge prisen da USB-sticks ikke længere koster meget.

Er der nogen der evt. synes at det kunne være en ide med noget hold i? Bliver i øjeblikket undervist i at starte egen virksomhed op, men er ikke så erfaren jeg kan gennemskue om det her kan lade sig gøre. Jeg glæder mig til at høre nogle tilbagemeldinger. På forhånd tak.

Hvis nogen ønsker at kontakte mig direkte kan de ske på "rammstein_ichwill@hotmail.com"

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.nokia.dk/link?cid=PLAIN_TEXT_622944 << Er det hvad du leder efter.

Tror, det vil vaere virkelig meget op ad bakke for dig. For det foerste kan man allerede faa mobiltelefoner, som er simple, og hvis primaere funktioner er at ringe og SMS'e. Se f.eks. modellen ovenfor. Her i Indien, kan man faa endnu mere simple og billige Nokia modeller, som uden tilskud eller bindinger koster kun godt 100 kr.

For det andet koster det ikke smaapenge at udvikle og saette produktion i gang af en ny mobiltelefon. Der skal saelges mange, foer du kommer til at tjene penge - og det tror jeg vil blive svaert.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)