Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kontakt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer.

Jeg har et nyt transport koncept ude ( næsten), og mener at jeg kan tilbyde ejere af webshops m.m yderst fornuftige priser på distribution m.m, hvordan får jeg fat i "de gode" webshops, skal jeg igang med direct mail m.m, eller findes der omsætnings index for disse former for virksomheder, hvor jeg kan få en ide om omsætning, og et evt. transport behov, eller er det bare på med vanten..
 
Fakta.  Vi kan tilbyde transport af en pakke til århus fra københavn for 6,95 plus moms, hertil kommer en fornuftig stop pris. ( ved 10 styks på palle )
 
Hvad gør jeg herfra, jeg er klar, har en del kunder, men vil gerne have flere, så vi kan få fyldt op ( p.t. har vi ca. 100-180 pakker med over hver uge, som i gennemsint bliver leveret til 10-12 forskellige adresser, eller flere, direkte fra vores lager.
Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej det lyder spændende med en konkurrent til PostDanmark.
Men hvis du skal have fat i forskellige webshops og lave distribution for dem,

kræver det mere end almindelig logistik og 5 biler (ved ikke hvor mange du har).

Webshops skal overleve på en hurtig levering og dække hele Danmark.

Kan du det og har biler nok, så opstår næste problem: Hvis kunden ikke er hjemme,
hvilket mange private jo ikke er iløbet af dagen, hvor skal de så hente pakken ?
Det kræver MANGE udleveringssteder, da kunderne IKKE gider hente en pakke fx 50 km væk.

Bliver pakken ikke afhentet, skal den jo retur til afsenderen, der herefter skal udpakke, kreditere og udbetale pengene til kunden.

Kommer der mange pakker retur, er jeg sikker på at du hurtigt vil miste dine kunder igen.

 

Mvh

 

Hans Meyer

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa igen

 

Jeg har lavet en lille fejl her på sitet, selvfølgelig er det 60,95 pr pakke, det er stadigvæk vildt billigt i forhold til så mange andre..

 

NEJ NEJ NEJ vi prøver bestemt ikke at være en konkurrent til postdk, det lader vi gls om, nej vi tilbyder et solidt og stabilt produkt, som skal komme nogle enktle til gode, indtil vidre kører vi i weekender med pakker, og kan på sigt udvide til sammadags leveringer m.m, men det kommer senere.

 

Indtil nu har vi klaret 687 pakker, alt fra sofaer til breve og andre småting.

 

Skal du være nummer 688? ring og bestil med det samme, eller se mere på www.cwexpress.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)