Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lide cirkelhoejgaard.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:08

Anette fra cirkelhoejgaard.dk:
Kom endelig med konstruktiv kritik af min netbutik www.cirkelhoejgaard.dk

Det kommer her :)

1. De billeder der skifter på forsiden kunne med fordel have en glidende overgang da det ellers virker meget markant.

2. den lilla tekst omkring udsalg er svær at læse på min bærbar. Find en farve der står mere ud fra baggrunden. 

3. Jeres kategorimenu i venstre side er meget presset sammen og står nærmest som en klump. Lidt mere afstand mellem de forskellige punkter vil gavne brugervenligheden. 

4. Når man står på en oversigt som f.eks.: http://www.cirkelhoejgaard.dk/shop/fleece-jakker-frakker-14c1.html er der en køb nu knap ved det første produkt men ikke ved alle andre? Min første tanke var at i kun havde det ene produkt på lager og derfor kunne de andre ikke bestilles. Men det ser ud til de sagtens kan bestilles hvis man trykker ind på undersiden. (Jeg kan nu se det skyldes man skal vælge variant, men så fjern køb nu knappen på oversigten helt for ikke at forvirre kunder)

5. Rent grafisk ville det gøre utrolig meget hvis i sørgede for at alle billeder havde samme proportioner. Det ville gøre at produktoversigtssiderne ville blive langt mere behagelig og overskuelige at se på. 

6. Det er svært at se der er flere sider på nogle af listerne. Sørg for at gøre det mere tydeligt at der er flere sider.

7. Jeres måleskemaer er meget gnidret og kan være svære at læse. Skriv dem evt ind som tekst, og link til dem fra de produkter hvor i mener at det er nødvendigt at have et måleskema.

8. Når man står på en underkategori, og klikker på en hovedkategori kommer man til forsiden. Det virker meget mystisk for mig, og jeg ser slet ikke at der faktisk åbner sig en undermenu under hovedpunktet. Lad den blive stående på den sider kunden står på og åben undermenuen. 

9. Kurven ligger meget langt nede, og jeg tror mange overser den helt nede i hjørnet. Hvorfor ikke lade den blive oppe under kategorierne, fremfor at smide den helt ned i bunden af siden. 

10. Søgemaskine mæssigt er det meget vigtigt du sørger for at få nogle unikke titler. lige nu hedder alle undersider bare Cirkelhøjgard. 

11. Jeg savner at kunne klikke på topbanneret og dermed komme tilbage til forsiden. 

12. når jeg trykker på kontakt os ryger jeg direkte ind i outlook, det synes jeg er irriterende, for det første kan det være jeg ikke sidder på min egen computer for det andet er jeg ikke forberedt på dette. Så link istedet til en kontakt side hvor du skriver telefon nummer, adresse, email og så lav en kontaktformular hvor folk kan skrive direkte til dig uden at sidde ved deres egen computer. 

Jeg tror det var alt det negative jeg kunne finde på :) Held og lykke med siden. 

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:07

Mange tak for den konstruktive kritik, den kan jeg virkelig bruge til noget.

Der er som altid nok at gå igang med...;0)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)