Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en møbeldesigner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Jeg har tegnet et spisebord og en spisebordstol, som jeg gerne vil have lavet en prototybe af hver? kender i nogen eller kan i henvise til nogen. som kan lave det for mig.

det skal selvfølgelige ikke koste en bondegård. men er rimelig large med pris.Smile

Bordet: skal laves i polypropylene/glasfber eller noget ligne i en sort farve. og stellet skal laves i stål eller ligne. stellet skal spraymales i en orange farve

Spisebordstolen: skal laves i polypropylene/glasfber eller noget ligne i en sort farve. og stellet skal laves i stål eller ligne. stellet skal spraymales i en orange farve.

håber at i kan hjælpe mig.

på forhånd tak for hjælpen

Lasse Kjeldmand

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:38
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:02

mange tak for hurtigt svar, har lige snakket med dem fra modelbyg, de gør ikke i det mere desværre, men det var ellers lige sådan noget jeg søgte.... som kom endelig med flere af samme salgs.

lasse kjeldmand

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:34

Hej,

Prøv og søg lidt på nettet efter firmaer der producerer glasfiber, og efter andre firmaer der producerer stål eller aluminium. Skriv og spørg om de vil hjælpe til med en prototype. Jeg har selv designet et møbel i plastik og aluminium som jeg i øjeblikket prøver at få lavet en prototype af.

Hvis du kan nøjes med aluminiums stel, så kan Vemmelev Aluminium ApS sikkert hjælpe med prototype. Det skriver de hvertfald på deres hjemmeside :)

Det værste svar du kan få er et nej, og så er der jo en masse andre firmaer som sikkert er villig til at hjælpe istedet.

Mvh

Fra Hørsholm
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Winter Kommunikation Skrevet kl. 08:49

Hvis det stadig er aktuelt, kender jeg en industriel designer, som nok kan hjælpe dig. Han hedder Jonas og du kan fange ham på curlingbarn@hotmail.com.

Vh Gitte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)