Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

astroman:

jeg må nok sige jeg er enig med martin, deres side ligner noget der er løgn, længe siden man har set sådan en amatør side, ja undskyld, men det kan man ikke sælge til nogen

Jeg er bange for, at nogle mennesker, der ikke har kendskab til faget, hopper på limpinden.

og.. Det er ikke for at stikke en kæp i hjulet på nogen, men det er simpelthen utrolig dårligt håndværk, hvad jeg ser på webdesignshop.dk.. Mener der engang eksisterede et program der lavede de tekster der - noget ala 3D Text Writer eller sådan noget. Og resultatet var altid lige ubrugeligt :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:26

Hej Jan,

Du sendte en mail til mig, og jeg har sendt svar tilbage, men jeg faar dem tilbage som mail delivery failure, kan du sende mig en anden mail adresse jeg kan bruge?.

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk
Lars@indosoft.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:10

Har sendt en mail!

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:57

Hej Jan

Jeg har sendt en mail til dig!

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:47

kan også kun være enig med martin. Siden er for at sige det mildt meget utroværdig. Jeg kan læse at jeres webdesignere har været på kurser?..ok, de skulle måske have lært xhtml og ikke tables? da det ligesom er standard.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)