Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internethaj søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har rettet i dette indlæg og fjernet diverse person og firmanavne, da de krænker 3. mand og jeg risikerer et sagsanlæg.

Dbh Martin
Vicevært

Hej

Jeg er desværre kommet i en konflikt med min tidligere franshicegiver xxx. Derfor er jeg i gang med at samle ting sammen på dem til en retssag, da de har forsøgt at snyde mig.

I første omgang mangler jeg svar på, hvorfor xxx ikke er aktiv.

Dernæst vil jeg gerne hører fra alle der har været involveret i/med følgende firmaer/personer:

xxx

Som de fleste nok har gættet, er det samme personkreds der går igen ved ovenstående firmaer, og så er de fleste tvangsopløst eller konkurs.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:50

xxx er aktiv, måske bruger de ikke domænet til noget fornuftigt, men det er hvertfald registreret.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 10:50
Dato: 5/2/2006 8:49:36 AM Forfatter: Henrik Meyer

xxx er aktiv, måske bruger de ikke domænet til noget fornuftigt, men det er hvertfald registreret.

Registrant: xxx

Jeg kan godt se alt dette, men der er altså umiddelbart ikke nogen teknisk begrundelse for at der ikke ligger noget på siden?

Det kunne være jeg skal hører dandomain, men det er nok begrænset hvormeget de må oplyse.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:51
Kan du ikke hente oplysninger om ejerne af virksomhederne via CVR.dk - Der kan man ihvertfald købe selskabsrapporter. Hvor du kan se bestyrelsen, direktionen osv...
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 10:58

Dato: 5/2/2006 10:51:12 AM Forfatter: Jesper Nedergaard Jepsen Kan du ikke hente oplysninger om ejerne af virksomhederne via CVR.dk - Der kan man ihvertfald købe selskabsrapporter. Hvor du kan se bestyrelsen, direktionen osv...

Jo, og det har jeg også på flere af dem, men jeg kunne godt tænke mig og få lidt insiderviden omkring afviklingen af selskaberne, eller måske hvis nogen har haft problemer med et af dem, som evt. kunne supplerer mig med de ting jeg har på dem/ham.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:47
Hvad med at tage fat i en erhvervsavis, som Berlingske eller Børsen?
De burde være gode til at snuse ting op...
Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:44
Hej Martin!

Ja! Det vil i den grad glæde mig at riste xxx over en (ikke alt for) sagte ild.

Som du måske fornemmer har de også snydt mig, så jeg synes bestemt vi skulle slå os sammen og se hvad det kan blive til...........

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)