Salg af lejligheder betyder mange penge. Hvilket betyder at der skal skabes meget tillid. Det sker ikke på din side.
Der skal være en måde at kontakte jer på inde fra selve siden hvor man ser boligen. Man tænker, yeah, fedt. det køber jeg... og så aner hvad ikke hvad man skal gøre.
Jeg vil også gerne se nogle priser. Hvad koster det?
Slå på at becici ligger i det et af de mest eksklusive områder på Balkan. For det er sandt. Generelt Budva er nok det sted på Balkan som er det sted hvor der festes bedst igennem.
Becici og området er igang med at blive ombygget til et luksusområde. Hvilket også kan betyde at boligen er en investering i sig selv.
Jeg har selv en lejlighed ved Montenegros kyst som er steget med 300% indenfor de sidste 6-7 år.
Hvad er det for noget med inden for rækkevide? Bar er små 20 km væk. Dubrovnik er vel 100 km væk derfra.
Becici er dødt udenfor sommersæsonen. Det samme er Budva.
Er man til en feriebolig man kan bruge om sommeren, er Montenegro det smukkeste sted i verden. Jeg ville ikke tøve med at anbefale nogen at købe bolig dernede.
Ps. Slå på hvor sikkert der er. FN har udnævnt Montenegro sammen med Serbien som et af de sikreste lande i HELE EUROPA...!!! mange folk har måske et krigsindtryk af landet. Det kan skræmme dem væk.
Måske skulle jeg sælge boliger dernede... :)