Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af lejligheder i Montenegro

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået til opgave at sælge nogle lejligheder i Montenegro. Jeg har derfor oprettet en hjemmeside, som både er på dansk, engelsk og russisk.

Jeg prøver at gøre det enkelt men måske mangler der noget?

Prøv at se på www.estates-international.eu

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:55

der mangler masser af info om handelsvilkår, hvad der er agent/sælger på projektet.

Der mangler kontaktinformationer, byggestart+slut, priser, vedligeholdelsomkostninger.

Kan man eje bolig/jord i landet, hvem ejer jorden, hvis man ikke selv kan eje den ?

osv, osv.

Tilmeldt 30. Sep 08
Skrevet kl. 13:34

Hej Brian, tak for din feed-back. Jeg vil prøve at fylde lidt flere informationer på siden.

Jeg mener dog at der alle kontaktinformationer på contact - siden? Men måske er den svær at finde? Under flagene?

Ideen har været at folk skulle blive nysgerrige og spørge om det de ikke kunne finde oplysning om.

Jeg har også sat et link på contact siden, med flere informationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Salg af lejligheder betyder mange penge. Hvilket betyder at der skal skabes meget tillid. Det sker ikke på din side. Der skal være en måde at kontakte jer på inde fra selve siden hvor man ser boligen. Man tænker, yeah, fedt. det køber jeg... og så aner hvad ikke hvad man skal gøre. Jeg vil også gerne se nogle priser. Hvad koster det?

Slå på at becici ligger i det et af de mest eksklusive områder på Balkan. For det er sandt. Generelt Budva er nok det sted på Balkan som er det sted hvor der festes bedst igennem.

Becici og området er igang med at blive ombygget til et luksusområde. Hvilket også kan betyde at boligen er en investering i sig selv. 
Jeg har selv en lejlighed ved Montenegros kyst som er steget med 300% indenfor de sidste 6-7 år.

Hvad er det for noget med inden for rækkevide?  Bar er små 20 km væk. Dubrovnik er vel 100 km væk derfra.

Becici er dødt udenfor sommersæsonen. Det samme er Budva.

Er man til en feriebolig man kan bruge om sommeren, er Montenegro det smukkeste sted i verden. Jeg ville ikke tøve med at anbefale nogen at købe bolig dernede. 

Ps. Slå på hvor sikkert der er. FN har udnævnt Montenegro sammen med Serbien som et af de sikreste lande i HELE EUROPA...!!! mange folk har måske et krigsindtryk af landet. Det kan skræmme dem væk.

Måske skulle jeg sælge boliger dernede... :) 

Tilmeldt 30. Sep 08
Skrevet kl. 22:43

Hey, tak for dit indlæg. Jeg har lige fået lidt mere på siden - også om priserne; men det er naturligvis afhængigt af hvilken udsigt der er, hvilken etage den ligger på m.m.

Det er rigtigt at der er lidt dødt udenfor sæsonen - selvom sæsonen bliver længere; men det kan der også være nogle der foretrækker, for så at udleje lejligheden i højsæsonen.

Det er også rigtigt at der har været nogle kraftige prisstigninger.

Der er en kontaktside, hvor man kan få alle kontaktoplysningerne - men måske skulle der laves en kontakt-knap på hver side?

Hvis du kan finde nogle købere, så skal du nok få provision :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:49

Det er utroligt smart med at du har fået krevet siden på Russisk, siden russerne har opkøbt halvdelen af montenegros strandområder.

Det ville nok også være smart med at få lavet siden på serbisk også, da der er mange folk fra balkanområdet i skandinavien som søger bolig nær havet eller Podgorica.

vdr. Kallos-bygningen mener jeg stod klar allerede i sommers. Jeg er næsten sikker på jeg så den...er ikke 100% sikker. 

Ja Becici er under konstruktion, men stranden i Becici er meget bedre end den i Budva og billigere at bo i. 

Prøv og promovere i Rusland eller russiske sider....det vil hjælpe dig meget, det er sikkert !!!

Hvis du har brug for en Guide evt., Tolk eller Teknisk Designer, så må du meget gerne kontakte mig. Jeg kunne godt bruge et mindre job ved siden af...

Caos 

Tilmeldt 30. Sep 08
Skrevet kl. 14:47

Hej Caos, tak for din feed back. Jeg vil overveje om det kan betale sig også at lave en side på serbisk.

Hvis du skulle støde ind i nogle mennesker, der er interesserede i at købe en lejlighed - så sig endelig til. Jeg skal nok give provision!

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:08

Hej Søren

Du skal da ind og ligge på vores side: www.boligudland.dk

Vi prøver at samle alle udbydere af boliger, lejligheder, villaer og grunde i verdenen - herunder Montenegro

Hvad syntes du/i om sitet?

Rammer dette målgruppen?

På forhånd tak for feedback

Mvh Mikael Danielsen, BoligUdland ApS

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Tilmeldt 30. Sep 08
Skrevet kl. 14:55

Hej Michael, det er en flot side I har lavet. Der er en masse spændende informationer. Jeg vil lvae et link til Jeres side!

Er det meningen at man som sælger af lejligheder i f.eks. Montenegro skal annoncere på jeres side? Eller er det gratis at blive optaget på siden?

Har I tænkt på at lave en e-mail database med interesserede, så I kan sende dem mail, når der er noget nyt og spændende?

I må godt lave et link til min side: www.estates-international.eu

Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:16

HEJ Søren

Jeg har en lejlighed i Budva. Vil godt høre om du kan sælge den.

MVH

Astedsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)