Jeg ved ikke om du stadig søger rester, men jeg ligger inde med en del som jeg lige har taget ned fra min børnetøjsbutik - det er mærker såsom Katvig, ej sikke lej, KammaKarlo, Pippi, BombiBitt, decoy, Rpt, osv. en masse mærker, men kun lækre ting. Der er alt fra lidt body til Flyverdragter.....
Du siger bare til jeg er til at handle med til en god pris - jeg er nystartet i branchen og har købt for meget hjem og det må man jo bøde for :-)
Det kan godt være jeg er interesseret... Vil du sende mig en mail med nogle priser på f.eks det du har i Katvig? Og måske en liste over alle de mærker du har?
Hej
Jeg vil blot høre om Drappa Dot børnetøj hører med ind i kategorien mærketøj til børn? - Vi gør nogle overvejelser om køb heraf - og i så fald kommer
det straks til videresalg.
Vh
Annette
Kids serien er udgået af Built's sortiment, linket til siden var tænkt til, at du kunne læse om Built, hvis du ikke kendte dem. Du kan Google kids og Built så kommer der en masse billeder frem. Jeg prøver lige, om jeg kan sende et billede med denne besked :-) Mvh. Hanne