Kære venner |
Whitelist Amino i dit spamfilter
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Jeg tror umiddelbart det ville være den bedste løsning, på sigt vil du umuligt kunne få alle folk til at whiteliste amino, plus at du sikkert vil løbe ind i mailkontis der ikke eksisterer etc., så mængden af returmails vil vel bare stige og stige. |
Hej Sune Det har nok ret, problemet er at jeg bare ikke har nogen til at lave noget som helst for mig for tiden. SPAMfighter rykker for vildt og vi mangler 3-4 programmører, så jeg kan bare ikke få så meget som 5 min. hjælp for tiden. Selv en vigtig opdatering af software er det ikke tid til desværre. Dbh Martin |
Hej Martin Kan du ikke udlodde 100 gratis indlæg til den herinde, der kan hjælpe dig Super dejligt at høre det går strygende for jer.... Viel Spass |
Tanken har strejfet mig, men problemet er at jeg ikke kan give fremmede adgang til vores servermiljø og Amino ligger på inden for firewallen så vidt jeg kan forstå. Så for at det skal kunne lade sig gøre, så skal jeg finde et nyt sted at lægge Amino og det er en større og dyrere opereration, da den kører på MS SQL og det er en dyr størrelse at drive. Men en dag tror jeg at jeg vil betale mig fra det og finde et nyt hjem til Amino, men den tid den glæde. Dbh Martin |
Regnede nu også med et svar i den dur og forstår så udemærket, hvorfor du ikke gider bøvle med at flytte siden. |
Jeg researchede lige kort på det. Mit umiddelbare bud er at det er nedenstående værdi du skal ændre i include/settings.asp - det kan i hvert fald testes uden at det skulle gøre nogen skade, og det kan jo nemt ændres tilbage. fra (antager den har nedenstående værdi nu): ServerEmailAddress=debat@amino.dk til f.eks.: ServerEmailAddress=noreply@amino.dk Anyway, du kan altid vende tilbage og prøve det en gang når der er blevet lidt mere tid :) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)