Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem er store nok til at løfte opgaven

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er store nok til at løfte opgaven?

Jeg søger og søger, skal finde nogle der er dygtige nok til at udføre et større web projekt for mig,

Den ny web side skal være på størrelse med dating.dk og andre sider i den dur (det er ikke en dating-side der skal udføres)

Siden skal indeholde,

Hovedside
Profil til virksomheder: ok (basis profil, Sølv profil, guld profil)
(booking modul)
Grafisk landkort
Reklame blokke / Bander evt, hoved sponsor
Bruger forum
Konkurrencer
Artikler ok
News letter
Job bank ok
Virksomheds børs (Ikke som denne her i amino, det er salg og køb af meget små virksomheder inden for et helt specifikt område)
Betalings system.
mm.
Samt support

nogen der kender nogen eller nogle der har lyst at byde ind på opgaven er i meget velkommen. Der er lagt et budget der skal overholdes, har dette interesse så lad mig høre fra jer.

Tids plan er 2 mdr. Til at færdiggøre siden maximum.

Rasmus

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Vi vil gerne tage et kig på din opgave. Har du lavet en kravsspecifikation?

I forhold til tidshorisonten, vi er temmelig bookede indtil d. 1. november. Så hvis dit projekt overskrider et timeforbrug på 250timer vil det nok være meget svært for os at nå at have den færdig til d. 1. december. Hvis det er lige i omegnen af 250timer vil det kræve at vi har alt det formelle på plads i starten af november for at det skulle kunne lade sig gøre.

Hvis du holder til i Århus området kan du kigge ind til en kop kaffe, så kan vi få en snak om dit projekt og om vi evt. ville kunne hjælpe dig.

Hvis du gerne vil høre mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707

Mvh Peder

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:45

Hej Rasmus

Vi i EasyFlow, vil også gerne byde ind på opgaven. Tidligere har vi f.eks. bygget community'et United Creatives som ihvertfald i funktionalitet har nogle af de faciliteter du søger efter. Derudover har vi udført større projekter for kunder som: Københavns Lufthavne, Bank Invest, PKA, KMD, DFDS og BRF Kredit.

Vi leverer arbejde af høj kvalitet, men vi er bestemt ikke blandt de billigste her på Amino.

Hvis du kunne være interesseret i at få os til at kigge på opgaven, så kan du skrive til mig på plu( snabel a )easyflow.dk eller ringe på tlf. 26 37 79 13.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:51
Hej Rasmus

har du prøvet og kikke på drupal.org

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:47

Hej Rasmus!

*Jeg kender et superduper webbureau, som vi selv bruger. De har iøvrigt en lang referenceliste med mange af landets største medievirksomheder, flysleskaber o.lign..

Jeg kan se det er en haster, så det kan være at jeg skal tale godt for din sag, hvis du vil lære dem bedre at kende, men hvad gør vi Amonoer ikke for hinanden... :-)

Hvis du er interesseret i at høre nærmere så send mig en mail.

Med venlig hilsen
Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)