Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle forslag til hvordan jeg udnytter situationen bedst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den heldige situation, jeg har fået sponsoreret 2 flotte designer ure fra D&G til en værdi af 5000 kr ca.

Mit spørgsmål lyder så hvordan udnytter jeg den situation bedst, sitet som de skal bruges på er et ungdomssite, hvor alderen er ca 16-25

Jeg har ikke så forfærdelig et stort budget, så hvor skal jeg smide mine penge henne? og ovenikøbet få noget ud af det.

Mvh Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:05

En oplagt løsning kunne være at udlodde urene i en konkurrence?

Eller sælge urene og bruge pengene fra dem på adwords Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:09

Hey Anders urene skal bruges til en konkurrence på sitet :). men hvordan kommer jeg ud og fortæller folk her kan de altså vinde nogle ret fine ure :)?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:23

Hej Ørts

Hvis jeg var dig ville jeg ligge en dato for konkurrencen. Dernæst ville jeg lave så præcis en liste som muligt hvortil der skulle lave indlæg. Altså skriv alle fora og steder ned hvor du har mulighed for at komme med et indlæg.....

Når konkurrencen kører skal du sørge for at holde fast i de unge, via sms eller nyhedsbrev.

En god ide ville være at lave konkurrencen via sms, så vil du kunne få mange flere til at deltage.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:30

Hey Kenneth, du er inde på noget af det jeg selv havde tænkt på :). men det med sms gateway osv, render også op til sidst. specielt når man er på su :). men har overvejet noget annoncering igennem facebook. hvad mener folk om det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)