Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad dommen falde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Her på Amino har jeg mange gange set god og konstruktiv kritik af diverse e-shops.

Jeg vil meget gerne, at I klikker ind på www.shopnord.dk og efterfølgende kommer med jeres uforbeholdne mening om shoppen.

Som bekendt kan man stirre sig blind på noget, og jeg føler, at jeg er kommet hertil med hensyn til ShopNord.dk.

Hvad er skidt og hvad er mindre godt. - Al konstruktiv kritik er meget velkommen

Hvordan er helheden?
Hvordan er detaljerne?
Hvordan er brugervenligheden?
Hvordan er . . . . osv?

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:25

Første indtryk er okay, efter jeg har bevæget mig lidt falder indtrykket dog.

Menuen virker forvirrende på mig, at der kommer en stor bjælke ud af den er ikke fedt.

Derudover synes jeg du skal finde dig en designer til at lave et nyt banner. Det koster ikke alverdens. plus at det bør være klikbart.

Jeg kan anbefale Regin Jæger, hvis han stadig er herinde.

Udover det er siden dejlig simpelt sat op synes jeg..

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:05

Jeg kigger på siden og den er praktisk og lige til.. Så kigger jeg op og ser et banner der ikke ser særlig indbydende ud. Et nyt ville gøre godt :)

Fra 4800
Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Flair Productions Skrevet kl. 21:09

Hej.

Jeg ville nok udskifte banneret. Du kan kontakte mig hvis du ønsker min assistance.

Under menuen Elradiator, olieradiator m.v. ville jeg nok samle Siemens produkterne under en undermenu v. navn "Elradiator".

Der burde ikke være grå baggrund v. hover når der ikke er noget link. Her tænker jeg på de segmenter mellem produkter og information, information og indkøbskurv osv.

EDIT: Koden til din menu ser noget rodet ud, det ville kunne laves meget mere simpelt v. hjælp af lidt css.. Men den virker da :)

Med Venlig Hilsen
Rolf Carlsen

www.flairproductions.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:44

Hej Knud - Jeg har lige selv fået en onlineshop i luften og ved ALT om hvor meget arbejde der er i at få den i gang. Og du har helt ret det er også derfor vigtigt at få nye øjne på ens nye "baby".

Så her kommer lige mit besyv, så kan du bruge det eller du kan lade det ligge :-)

• Jeg kan ikke se hvad billederne på forsiden ligner (ud over badevægten), sorry, men det giver ikke mening for mig.
  • Det grafiske indtryk ser RET kasseagtigt ud, Det er ligesom bare RET meget på alle siderne. Og jeg mister lidt overblikket.
  • Menupunkterne trænger til at blive samlet synes jeg. Det ligner lidt for meget hianden, uden dog at være de samme.
  • Og topbanneret kunne godt sige (og vise) lidt mere om hvad I laver og sælger.

Anyway, måske er jeg heler ikke målgruppen, men det var i hvertfalkd mit besyv :-)

Held og lykke med shoppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)