Hej Aminoer
|
Jeg kan godt installere det for dig.
Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk
Mvh
Brian Jørgensen
Hej Aminoer
|
Jeg kan godt installere det for dig. Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Du er også velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk eller ved at sende en privat besked. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Opgaven er lavet. |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej
Der findes faktisk flere udbydere der har en script installer, jeg har feks set besthosting.dk have sådanne noget |
Jeg hoster kun Joomla Websites og har naturligvis også en Joomla installer i kontrolpanelet til kunderne (tager 10 sekunder at installere). Når det er sagt så er problemet ikke så meget at du selv skal installere det (det er ikke så svært) snarer at du benytter en webhotel udbyder som abosolut ikke er sat op til at virke optimalt med Joomla (eller andre lign. dynamiske systemer). |