Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til installation af Joomla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har kastet mit øje på Joomla, som er det eneste CMS system der har de extensions jeg skal bruge.
Jeg har downloaded programmet og skal nu installere, men da der går ged i den lette måde at installere programmet på, er jeg efter Dandomains mening nødt til at installere programmet manuelt. Der findes selvfølgelig en guide på Joomlas hjemmeside til hvordan man gør dette, men da jeg ikke er hverken kode- eller databasehaj forstår jeg desværre ikke hvad det er jeg skal gøre.

Er der mon nogen herinde som kan hjælpe mig? Guiden kan findes på http://help.joomla.org/content/view/40/132/

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 18:42

Jeg kan godt installere det for dig.

Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 19:50

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:32

Opgaven er lavet.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:22

Hej

Der findes faktisk flere udbydere der har en script installer, jeg har feks set besthosting.dk have sådanne noget

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:24

Jeg hoster kun Joomla Websites og har naturligvis også en Joomla installer i kontrolpanelet til kunderne (tager 10 sekunder at installere).

Når det er sagt så er problemet ikke så meget at du selv skal installere det (det er ikke så svært) snarer at du benytter en webhotel udbyder som abosolut ikke er sat op til at virke optimalt med Joomla (eller andre lign. dynamiske systemer).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)