Vi kan levere alt indenfor profilbeklædning, arbejdstøj, reklamegaver, firmagaver m.m med tryk på. I kraft af vores medejerskab af fabrikker i udlandet kan vi tilbyde fornuftige og konkurrencedygtige priser. Lige nu har vi en 20% rabatkampange der kører året ud. Kontakt os for mere information.
I leverer alt indenfor pforilbeklædning, arbejdstøj mv. - men på jeres website er der kun t-shirts med humoristiske tekster og billeder på, såsom "most Wanted" etc. Dertil kommer at jeres web www.detextil.dk leder ind på www.cphtees.dk og at alle jeres mailadresser hedder "@cphtees.dk". Det kan godt være at det er mig der er en smule snobbet, men det der er alt for teenageagtigt og langt fra så professionelt som jeg ville ønske min firmatøjsleverandør virkede.
Men kom gerne igen på et senere tidspunkt, hvis I mener at jeg kan omvendes og/eller overbevises om det modsatte.
I leverer alt indenfor pforilbeklædning, arbejdstøj mv. - men på jeres website er der kun t-shirts med humoristiske tekster og billeder på, såsom "most Wanted" etc. Dertil kommer at jeres web www.detextil.dk leder ind på www.cphtees.dk og at alle jeres mailadresser hedder "@cphtees.dk". Det kan godt være at det er mig der er en smule snobbet, men det der er alt for teenageagtigt og langt fra så professionelt som jeg ville ønske min firmatøjsleverandør virkede.
Men kom gerne igen på et senere tidspunkt, hvis I mener at jeg kan omvendes og/eller overbevises om det modsatte.
Med hyggelig hilsen, Pouline
Hej Pouline tak for dit svar. Grunden til det er at vi har overtaget Copenhagen Tees Aps og dermed også deres hjemmeside. Vi er igang med at opdatere den og ændre på designet så den indeholder alt der har med firmatøj og vores koncept at gøre. Vores egen hjemmeside var uddateret og teknisk ikke tilfredsstillende og vi har for nogen dage siden nedlagt den, for at bruge det nye system fra cphtees.dk. Humor tees og alt det du kan se var en del af det gamle firma, og ryger væk meget snart. Grunden til at vores hjemmeside leder ind på cphtees er at udbyderen har klokket i det og vi venter på at dette bliver rettet så der står detextil.dk istedet. Vi er midlertidigt med vilje holdt op med at gøre opmærksom på vores hjemmeside i øjeblikket indtil det er på plads. Men vi har leveret firmatøj med tryk siden 2001 og har nogen online kataloger vi henviser til i øjeblikket når vi får henvendelser ellers har vi også mange eksisterende kunder som bestiller de samme ting. De er blevet gjort opmærksom på både overtagelsen og arbejdet med hjemmesiden.
Håber dette besvarede dit indlæg, og du er selvfølgelig velkommen til at skrive igen :)